نازی زندیه، دانشجوی ۲۱ ساله، روز ۲۶ تیرماه، توسط نیروهای امنیتی در منزل شخصی خود در تهران بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد. خانم زندیه از زمان بازداشت تاکنون تماسی با خانواده نداشته است. این موضوع به نگرانی روزافزون خانواده از سرنوشت خود منجر شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، نازی زندیه، شهروند ساکن تهران، کماکان در بازداشت نیروهای امنیتی به سر می برد.

این دانشجوی ۲۱ ساله، روز ۲۶ تیرماه، توسط نیروهای امنیتی در منزل شخصی خود بازداشت شد.

نیروهای امنیتی توضیحی در مورد دلایل بازداشت وی ارایه نکردند.

بنابر گزارشات دریافتی هرانا، خانم زندیه از زمان بازداشت خود، به محل نامعلومی منتقل شده و تاکنون نیز تماسی با خانواده خود نداشته است.

علیرغم پیگیری خانوده اطلاعی از سرنوشت وی حاصل نشده است و عدم تماس او خانواده نیز موجب نگرانی روزافزون نزدیکان وی شده است.

توسط حسن حمزه زاده حیقی

حسن حمزه زاده متولد سال ٦٥ در كرج ،كارشناس رشته عمران ساختمان و فعال حقوق بشر در ايران بوده و سعى دارم در اين راه بزرگ با قدم هاى كوچك و پيوسته در راستاى هدف خود كه آزادى و برابرى و رعايت تمامى قوانين حقوق بشرى در ايران ميباشد حركت كرده و باشد كه فعاليت هاي اين حقير در جهت آگاهى رسانى و افشاگرى كار آمد بوده و به اميد روزي كه طلوع خوشيد نويد بخش انسانيتى توام با حس آزادى و رهايى از ظلم و ستم نه تنها براي مردم ايران بلكه براى تمامى جوامع بشر باشد .

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها