بازداشت چهار شهروند از جمله سه نوجوان در اشنویه

روز پنجشنبه ۶ مردادماه، چهار شهروند از جمله سه نوجوان، پس از احضار به اطلاعات سپاه اشنویه بازداشت شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از کردپا، امروز پنجشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱، چهار شهروند از جمله سه نوجوان به اطلاعات سپاه اشنویه احضار و بازداشت شدند.

بر اساس این گزارش، هویت آنها حسیب حسن زاده ١٨ ساله فرزند رحمان”، “سامان حسن زاده” ١٧ ساله فرزند مصطفی، “زانیار حسن زاده” ١۶ ساله فرزند اسماعیل و “پیشوا شاداب” ١۶ ساله فرزند جعفر همگی اهل روستای “باب خالدآباد” عنوان شده است.

در این گزارش به نقل از یک منبع مطلع آمده است: «پیشوا شاداب روز چهارشنبه پنجم مردادماه نیز به اطلاعات سپاه احضار و به مدت ٨ ساعت مورد بازجویی قرار گرفته بود. از سرنوشت این افراد پس از احضار به اطلاعات سپاه اطلاع دقیقی در دسترس نیست.»

تا لحظه انتشار این خبر، از دلیل احضار و بازداشت این افراد اطلاعی در دسترس نیست.

توسط حسن حمزه زاده حیقی

حسن حمزه زاده متولد سال ٦٥ در كرج ،كارشناس رشته عمران ساختمان و فعال حقوق بشر در ايران بوده و سعى دارم در اين راه بزرگ با قدم هاى كوچك و پيوسته در راستاى هدف خود كه آزادى و برابرى و رعايت تمامى قوانين حقوق بشرى در ايران ميباشد حركت كرده و باشد كه فعاليت هاي اين حقير در جهت آگاهى رسانى و افشاگرى كار آمد بوده و به اميد روزي كه طلوع خوشيد نويد بخش انسانيتى توام با حس آزادى و رهايى از ظلم و ستم نه تنها براي مردم ايران بلكه براى تمامى جوامع بشر باشد .

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها