بازداشت شکرالله قهرمانی فرد

امروز دوشنبه ۱۰ مرداد شکرالله قهرمانی فرد، معلم و فعال ترک (آذربایجانی) توسط نیروهای امنیتی در شهرستان خداآفرین بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد. ماموران ضمن تفتیش منزل، تلفن همراه و سایر لوازم شخصی آقای قهرمانی فرد و اعضای خانواده وی را ضبط کرده و با خود برده اند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز دوشنبه ۱۰مردادماه ۱۴۰۱، شکرالله قهرمانی فرد، معلم و فعال ترک (آذربایجانی) توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.

یاشار قهرمانی فرد، فرزند آقای قهرمانی فرد با انتشار خبر بازداشت پدرش در صفحه اینستاگرام خود نوشت: “امروز ۱۰ مرداد بیش از ۸ مامور حکومت وارد خانه مان شده و بعد از تفتیش و جمع آوری وسایل شخصی تمام اعضای خانواده، پدرم را با خود به مکان نامعلومی منتقل کرده اند. هنوز هیچ اطلاعی از وضعیت پدرم نداریم. ذکر شود که در بین وسایل ضبط شده، موبایل های اعضای خانواده، پاسپورت های اعضای خانواده، بیش از ۵۰۰ جلد کتاب، کامپیوتر و… می‌باشد.”

تا لحظه تنظیم این گزارش، از اتهامات مطروحه و محل نگهداری این شهروند اطلاعی در دست نیست.

آقای قهرمانی فرد پیش از این نیز سابقه احضار و محکومیت را داشته است.

توسط حسن حمزه زاده حیقی

حسن حمزه زاده متولد سال ٦٥ در كرج ،كارشناس رشته عمران ساختمان و فعال حقوق بشر در ايران بوده و سعى دارم در اين راه بزرگ با قدم هاى كوچك و پيوسته در راستاى هدف خود كه آزادى و برابرى و رعايت تمامى قوانين حقوق بشرى در ايران ميباشد حركت كرده و باشد كه فعاليت هاي اين حقير در جهت آگاهى رسانى و افشاگرى كار آمد بوده و به اميد روزي كه طلوع خوشيد نويد بخش انسانيتى توام با حس آزادى و رهايى از ظلم و ستم نه تنها براي مردم ايران بلكه براى تمامى جوامع بشر باشد .

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها