احضار و بازجویی زاهد مردایان

زاهد مردایان و خبات دهدار، دو تن از فعالین کارگری اهل سنندج امروز پنجشنبه ۱۰ شهریورماه، طی یک تماس تلفنی به اداره اطلاعات این شهر احضار و برای ساعاتی مورد بازجویی قرار گرفتند. با احتساب این دو شهروند تعداد فعالین کارگری که طی روز جاری به پلیس امنیت و اداره اطلاعات سنندج احضار شدند به هفت نفر رسیده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از کولبر نیوز، امروز پنجشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱، زاهد مردایان و خبات دهدار، دو تن از فعالین کارگری اهل سنندج، طی یک تماس تلفنی به اداره اطلاعات این شهر احضار و برای ساعاتی مورد بازجویی قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، احضار و بازجویی این شهروندان در رابطه با شرکت در مراسم خاکسپاری خلیل احمدی، فعال کارگری صورت گرفته است.

با احتساب این شهروندان شمار افرادی که امروز به اداره اطلاعات و پلیس امنیت سنندج احضار شده اند به هفت نفر رسیده است. پیشتر غالب حسینی، خالد حسینی، مظفر صالح نیا و نامق باباخانی، از طریق تماس تلفنی به پلیس امنیت فراخوانده شدند. همچنین ریبوار عبدالهی، فعال کارگری اهل سنندج نیز روز جاری بە ادارە اطلاعات این شهر احضار و بازجویی شد.

زاهد مردایان و خبات دهدار پیش از این نیز به دلیل فعالیت های کارگری، سابقه احضار و بازداشت داشته اند.

توسط حسن حمزه زاده حیقی

حسن حمزه زاده متولد سال ٦٥ در كرج ،كارشناس رشته عمران ساختمان و فعال حقوق بشر در ايران بوده و سعى دارم در اين راه بزرگ با قدم هاى كوچك و پيوسته در راستاى هدف خود كه آزادى و برابرى و رعايت تمامى قوانين حقوق بشرى در ايران ميباشد حركت كرده و باشد كه فعاليت هاي اين حقير در جهت آگاهى رسانى و افشاگرى كار آمد بوده و به اميد روزي كه طلوع خوشيد نويد بخش انسانيتى توام با حس آزادى و رهايى از ظلم و ستم نه تنها براي مردم ايران بلكه براى تمامى جوامع بشر باشد .

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها