بازداشت یک شهروند در رشت

امروز چهارشنبه ۳۰ شهریورماه، یک شهروند در روستای سراوان شهرستان رشت توسط نیروهای اداره اطلاعات بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد. منزل شخصی و خودروی این شهروند مورد تفتیش قرار گرفته و تلفن همراه او نیز ضبط و برده شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱، یک شهروند در روستای سراوان شهرستان رشت توسط نیروهای اداره اطلاعات بازداشت شد.

هویت وی ابراهیم پرویزی، ۴۴ ساله توسط هرانا احراز شده است.

یک منبع مطلع در این خصوص به هرانا گفت: “ظهر امروز ماموران اداره اطلاعات رشت با چهار دستگاه خودرو به روستای سراوان آمده و آقای پرویزی را به دلایل واهی از جمله آتش زدن مسجد در جریان اعتراضات اخیر به مرگ مهسا امینی بازداشت کرده و با خود بردند. همچنین خودرو و منزل شخصی وی نیز مورد تفتیش قرار گرفته و تلفن همراه او توسط ماموران ضبط شده  است.”

تاکنون از محل نگهداری این شهروند اطلاعی در دست نیست.

توسط حسن حمزه زاده حیقی

حسن حمزه زاده متولد سال ٦٥ در كرج ،كارشناس رشته عمران ساختمان و فعال حقوق بشر در ايران بوده و سعى دارم در اين راه بزرگ با قدم هاى كوچك و پيوسته در راستاى هدف خود كه آزادى و برابرى و رعايت تمامى قوانين حقوق بشرى در ايران ميباشد حركت كرده و باشد كه فعاليت هاي اين حقير در جهت آگاهى رسانى و افشاگرى كار آمد بوده و به اميد روزي كه طلوع خوشيد نويد بخش انسانيتى توام با حس آزادى و رهايى از ظلم و ستم نه تنها براي مردم ايران بلكه براى تمامى جوامع بشر باشد .

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها