حمایت دانشجویان از یکدیگر ادامه دارد؛

دانشجویان دانشگاه علامه در تهران در اعتراض به ممنوع‌الورودی دانشجویان تعلیقی تجمع کردند و همزمان تجمع دیگری در دانشگاه صنعتی اصفهان در اعتراض به آتش‌سوزی در دانشکده شیمی این دانشگاه و کشته شدن یک دانشجو در این حادثه برگزار شد.

به گزارش شوراهای صنفی دانشجویان، رییس حراست دانشگاه علامه روز یکشنبه ۲۰ آذر با یکی از دانشجویانی که در تجمع اعتراضی دانشکده ادبیات این دانشگاه شرکت کرده بود، برخورد فیزیکی کرد.

همچنین بر اساس این گزارش، چند نیروی لباس شخصی در دانشکده ادبیات دانشگاه علامه حضور داشتند و دانشجویان دانشکده ادبیات دانشگاه علامه در اعتراض به اقدام رییس حراست و حضور نیروهای لباس شخصی شعار «بی‌شرف، بی شرف» سر دادند.

شوراهای صنفی دانشجویان اضافه کرد که نیروهای امنیتی نیز برای تهدید دانشجویان مقابل در دانشگاه حضور یافتند.

همزمان در اصفهان، دانشجویان دانشگاه صنعتی این شهر در اعتراض به آتش‌سوزی شامگاه شنبه در دانشکده شیمی این دانشگاه و کشته شدن حسین مرادی، دانشجوی دکترای شیمی در این حادثه، تجمع کردند.

دانشجویان در این تجمع اعلام کردند که پیشتر بارها درباره ایمن نبودن این آزمایشگاه هشدار داده بودند. آنان برای ادای احترام به دانشجوی جان باخته، روی پله‌های ورودی دانشکده شیمی گل قرار دادند.

بر اساس گزارش‌ها، این آزمایشگاه به سیستم اطفای حریق و ایمن‌سازی‌های استاندارد مجهز نبوده است.

در دیگر نقاط ایران نیز، دانشجویان دانشگاه دامغان در اعتراض به اعدام محسن شکاری طناب‌های دار را بر درخت‌های دانشگاه آویزان کردند.

توسط حسن حمزه زاده حیقی

حسن حمزه زاده متولد سال ٦٥ در كرج ،كارشناس رشته عمران ساختمان و فعال حقوق بشر در ايران بوده و سعى دارم در اين راه بزرگ با قدم هاى كوچك و پيوسته در راستاى هدف خود كه آزادى و برابرى و رعايت تمامى قوانين حقوق بشرى در ايران ميباشد حركت كرده و باشد كه فعاليت هاي اين حقير در جهت آگاهى رسانى و افشاگرى كار آمد بوده و به اميد روزي كه طلوع خوشيد نويد بخش انسانيتى توام با حس آزادى و رهايى از ظلم و ستم نه تنها براي مردم ايران بلكه براى تمامى جوامع بشر باشد .

4.2 5 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امانوئل

همه آخوندارو به وقتش رو تير چراغ برق آويزان خواهيم كرد