اخراج یک معلم

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران از اخراج یک معلم از محل کار خود به دلیل پخش موسیقی در یکی از مدارس غیرانتفاعی شهرستان قائمشهر خبر داد. به گفته وی، احتمال می رود مجوز فعالیت این مدرسه نیز لغو شود.

به گزارش خبرگزاری هرانا، به نقل از ایرنا، روز چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه، ویدیویی از پخش موسیقی توسط یک معلم در یکی از مدارس غیرانتفاعی شهرستان قائمشهر منتشر شد.

در پی انتشار این ویدیو که بر اساس آن دانش آموزان مدرسه مورد اشاره آهنگ انتخابی معلم خود را همخوانی میکنند، این معلم از محل کار و تدریس خود اخراج شد.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران آهنگ انتخابی توسط این معلم را “مبتذل” و اخراج وی از محل کارش را “اعمال برخورد اداری لازمه” عنوان کرد.

حسین کمالی با اشاره به اینکه “شورای نظارت، روند فعالیت حرفه ای مدارس غیرانتفاعی را بررسی می کند”، گفت: “رییس آموزش و پرورش شهرستان قائمشهر جلسه شورا را برگزار کرد و در خصوص موضوع اتفاق افتاده تصمیم گیری های اداری لازم اتخاذ شد.”

کمالی افزود: “براساس تصمیم و رای این شورا، در حال حاضر مدیر مدرسه تذکر کتبی داده شد و برخوردهای اداری دیگر نیز صورت خواهد گرفت.”

وی ادامه داد: “همچنین این شورا بر عدم صلاحیت معلم مربوطه و قطع همکاری با وی رای داد و ایشان از روز یکشنبه هفته آینده اجازه حضور و تدریس در مدرسه را ندارد.”

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت: “همچنین به احتمال مجوز فعالیت این مدرسه نیز لغو شود”.

توسط حسن حمزه زاده حیقی

حسن حمزه زاده متولد سال ٦٥ در كرج ،كارشناس رشته عمران ساختمان و فعال حقوق بشر در ايران بوده و سعى دارم در اين راه بزرگ با قدم هاى كوچك و پيوسته در راستاى هدف خود كه آزادى و برابرى و رعايت تمامى قوانين حقوق بشرى در ايران ميباشد حركت كرده و باشد كه فعاليت هاي اين حقير در جهت آگاهى رسانى و افشاگرى كار آمد بوده و به اميد روزي كه طلوع خوشيد نويد بخش انسانيتى توام با حس آزادى و رهايى از ظلم و ستم نه تنها براي مردم ايران بلكه براى تمامى جوامع بشر باشد .

5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد

حرومزاده ها مخالف شادی مردمن