یک زن جوان در شهر قائمیه واقع در استان فارس، در پی اختلافات خانوادگی توسط همسرش با شلیک گلوله به قتل رسید. متهم به قتل پس از ارتکاب جرم اقدام به خودکشی کرد که با کمک عوامل امدادی به بیمارستان اعزام شده و حال عمومی وی خوب است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از مهر، طی روزهای اخیر، یک زن در شهر قائمیه در پی اختلافات خانوادگی توسط همسرش به قتل رسید.

فرمانده انتظامی شهرستان کوه‌چنار با اعلام این خبر گفت: ” فردی به علت اختلاف خانوادگی همسر ۴۲ ساله خود که در حال طی مراحل طلاق بود، در یکی از محلات شهر قائمیه هدف شلیک مستقیم قرار داد. او از ناحیه سر هدف گلوله قرار گرفته و به علت شدت جراحت وارده در دم کشته شد”.

لطف‌الله محمدی افزود: “متهم به قتل که همسر ۴۶ ساله این زن بود، با شلیک یک گلوله به سر خود قصد خودکشی داشت که مأموران وی را با کمک عوامل امدادی به بیمارستان اعزام کردند. او هم اکنون در بیمارستان بستری و حال عمومی وی رضایت‌بخش است”.

در این گزارش به هویت این زن اشاره ای نشده است

توسط حسن حمزه زاده حیقی

حسن حمزه زاده متولد سال ٦٥ در كرج ،كارشناس رشته عمران ساختمان و فعال حقوق بشر در ايران بوده و سعى دارم در اين راه بزرگ با قدم هاى كوچك و پيوسته در راستاى هدف خود كه آزادى و برابرى و رعايت تمامى قوانين حقوق بشرى در ايران ميباشد حركت كرده و باشد كه فعاليت هاي اين حقير در جهت آگاهى رسانى و افشاگرى كار آمد بوده و به اميد روزي كه طلوع خوشيد نويد بخش انسانيتى توام با حس آزادى و رهايى از ظلم و ستم نه تنها براي مردم ايران بلكه براى تمامى جوامع بشر باشد .

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها