روز یکشنبه ۲۹ خرداد، یک کودک ۶ ساله توسط نامادری خود، به قتل رسید. این زن جوان هم اکنون در بازداشت به سر میبرد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، به گزارش رکنا، روز یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱، یک کودک ۶ ساله توسط نامادری خود به قتل رسید.

بر اساس این گزارش، ساعت ۱۲:۳۰ ظهر یکشنبه ۲۹ خرداد، یک زن جوان با پلیس و اورژانس تماس گرفت و از قتل پسر شوهرش خبر داد. امدادگران اورژانس به خانه موردنظر رسیده و عملیات احیا را انجام دادند. اما تلاش کادر درمان برای نجات پسر ۶ ساله بی‌نتیجه ماند.

در تحقیقات اولیه، نامادری کودک که در خانه حضور داشت، گفت: اصلاً نمی‌خواستم بچه را به قتل برسانم. سه سال قبل با همسرم ازدواج کردم. او از ازدواج اولش این پسر را داشت که پیش مادرش زندگی می‌کرد. زندگی خوبی داشتیم تا اینکه حدود ۴ ماه قبل، شوهرم، پسرش را نزد ما آورد.

او ادامه داد: از زمانی که بچه پیش ما آمد دردسرهای‌مان شروع شد. مادرش مدام تماس می‌گرفت یا پیام می‌فرستاد و به من توهین می‌کرد. او می‌گفت من باعث شده‌ام که شوهرم بچه را از او بگیرد و نزد ما بیاورد. تهدید و توهین‌های او پایانی نداشت من با وجود اینکه فرزندی نداشتم اما واقعاً پسر همسرم را دوست داشتم.

زن جوان گفت: روز حادثه همسر اول شوهرم دوباره تماس گرفت و با حرف‌هایش اعصابم را به‌هم ریخت. شوهرم هم محل کارش بود. من و بچه باهم تنها بودیم و حرف‌های مادرش در گوشم می‌پیچید. نگاهی به بچه انداختم و ناگهان یک لحظه او را مخل آسایش و آرامش زندگی‌ام دیدم. این فکر و توهمات آنقدر حالم را بد کرد که بی‌اختیار به سمت پسرک رفتم و دستم را روی گلویش قرار دادم.

زن ۲۴ ساله ادامه داد: نفهمیدم چقدر این کار طول کشید که ناگهان بچه بی‌حرکت افتاد و من دستم را از روی گلویش برداشتم. مات و مبهوت به او نگاه می‌کردم. این اتفاق ساعت ۱۲ ظهر رخ داد و من نیم ساعت در شوک بودم. بالاخره به خودم آمدم و با اورژانس و پلیس تماس گرفتم. نمی‌خواستم او را به قتل برسانم، من پسر همسرم را دوست داشتم.

با اعتراف زن جوان به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی پایتخت او در اختیار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفت تا زن جوان برای بررسی صحت روانی به پزشکی قانونی منتقل شود و تحقیقات از خانواده کودک نیز صورت گیرد.

توسط حسن حمزه زاده حیقی

حسن حمزه زاده متولد سال ٦٥ در كرج ،كارشناس رشته عمران ساختمان و فعال حقوق بشر در ايران بوده و سعى دارم در اين راه بزرگ با قدم هاى كوچك و پيوسته در راستاى هدف خود كه آزادى و برابرى و رعايت تمامى قوانين حقوق بشرى در ايران ميباشد حركت كرده و باشد كه فعاليت هاي اين حقير در جهت آگاهى رسانى و افشاگرى كار آمد بوده و به اميد روزي كه طلوع خوشيد نويد بخش انسانيتى توام با حس آزادى و رهايى از ظلم و ستم نه تنها براي مردم ايران بلكه براى تمامى جوامع بشر باشد .

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها