یک پسر نوجوان در شهربازی قلعه شادی واقع در پارک مدرس شهر گز برخوار اصفهان، به دلیل عدم رعایت اصول ایمنی از دستگاه سالتو سقوط کرده و جان خود را از دست داد. در پی وقوع این حادثه مردم خواستار بررسی موضوع و پاسخگویی مسئولین ذی ربط شدند، با این حال تاکنون هیچ پاسخگویی رسمی از طرف مسئولین متولی وجود نداشته است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، یک پسر نوجوان در شهربازی قلعه شادی شهر گز برخوار، طی حادثه ای از دستگاه سالتو سقوط کرده و جان باخت.

بر اساس این گزارش، طی روزهای اخیر در محوطه شهربازی قلعه شادی واقع در پارک مدرس شهر گز که به بخش خصوصی اجاره داده شده است، به علت عدم ایمنی کافی دستگاه مربوطه، یک نوجوان از دستگاه سالتو پرتاب شده و بر اثر جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد.

در پی وقوع این حادثه مردم خواستار بررسی موضوع و پاسخگویی شفاف مسئولین ذی ربط شدند، با این حال تاکنون هیچ پاسخگویی رسمی، نه از طرف شهرداری و نه از طرف ارگان های مسئول دیگر وجود نداشته است.

پیشتر از طرف برخی فعالین مردمی، فرسوده و قدیمی بودن دستگاه های شهربازیبارها به مسئولین متولی گوشزد شده بود، اما اقدامی در رفع این مهم صورت نگرفته است.

 

توسط حسن حمزه زاده حیقی

حسن حمزه زاده متولد سال ٦٥ در كرج ،كارشناس رشته عمران ساختمان و فعال حقوق بشر در ايران بوده و سعى دارم در اين راه بزرگ با قدم هاى كوچك و پيوسته در راستاى هدف خود كه آزادى و برابرى و رعايت تمامى قوانين حقوق بشرى در ايران ميباشد حركت كرده و باشد كه فعاليت هاي اين حقير در جهت آگاهى رسانى و افشاگرى كار آمد بوده و به اميد روزي كه طلوع خوشيد نويد بخش انسانيتى توام با حس آزادى و رهايى از ظلم و ستم نه تنها براي مردم ايران بلكه براى تمامى جوامع بشر باشد .

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها