کیوان امام وردی، متهم به اغفال و تجاوز به دانشجویان دختر پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران به اعدام محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از دیده بان ایران، وکیل مدافع شاکیان پرونده کیوان امام وردی از صدور حکم اعدام برای این متهم خبر داد.

شیما قوشه افزود: حکم دادگاه بدوی بوده و قابل تجدیدنظر است.

اوایل شهریور ۹۹، رئیس پلیس تهران از بازداشت کیوان امام وردی، متهم به اغفال و تجاوز به دانشجویان دختر پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران خبر داد.

به گفته رئیس پلیس تهران: “متهم به تجاوز به بیش از ۳۰۰ دختر طی ۱۰ سال اعتراف کرده اما تنها حدود ۱۰ نفر حاضر شدند با حضور در دادسرا و قرار گرفتن در برابر متهم او را شناسایی کنند.

همچنین به گفته یکی دیگر از نمایندگان تهران، پلیس موفق به کشف فیلم‌های سیاه از تجاوز به ۴۶ دختر جوان از مخفیگاه متهم شده‌ و رسیدگی به این پرونده و تلاش با هدف تشویق شاکیان برای مراجعه به دادسرا و پلیس و طرح شکایت از متهم ادامه دارد.

کیوان امام وردی پس از آن که تحت تعقیب پلیس تهران قرار گرفت که از اوایل شهریورماه در شبکه‌های اجتماعی ازجمله توییتر و اینستاگرام هشتگی با عنوان تجاوز خبرساز و جنجالی شد.

وی در بازپرسی ها گفته بود: به خاطر هیجان به قربانیان تجاوز کرده است. این متهم به دستور بازپرس پرونده برای بررسی روانی به پزشکی قانونی معرفی شده یود.

کیوان امام وردی در اطراف میدان انقلاب، کتابفروشی داشته و متهم است با ارتباط و اغفال شماری از دانشجویان دختر پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران در سال‌های اخیر، به تعدادی از دانشجویان این مجموعه، تجاوز کرده است.

توسط حسن حمزه زاده حیقی

حسن حمزه زاده متولد سال ٦٥ در كرج ،كارشناس رشته عمران ساختمان و فعال حقوق بشر در ايران بوده و سعى دارم در اين راه بزرگ با قدم هاى كوچك و پيوسته در راستاى هدف خود كه آزادى و برابرى و رعايت تمامى قوانين حقوق بشرى در ايران ميباشد حركت كرده و باشد كه فعاليت هاي اين حقير در جهت آگاهى رسانى و افشاگرى كار آمد بوده و به اميد روزي كه طلوع خوشيد نويد بخش انسانيتى توام با حس آزادى و رهايى از ظلم و ستم نه تنها براي مردم ايران بلكه براى تمامى جوامع بشر باشد .

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها