مردی در مشهد همسر و مادر همسرش را با ضربات متعدد قمه به قتل رساند. متهم توسط پلیس بازداشت و تحقیقات قضایی در این رابطه در جریان است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، مردی در مشهد همسر و مادر همسرش را با ضربات چاقو به قتل رساند.

سه شنبه هفته گذشته یک زن ۲۴ ساله به همراه مادرش وارد بنگاه املاک در بولوار رسالت مشهد شدند تا قولنامه فروش یک خانه نقلی را ثبت کنند. قرار بود «مهدیه» (زن ۲۴ ساله) ملکی را به نام مادرش قولنامه کند که مدتی قبل همسرش به نام او سند زده بود.

هنوز این نقل و انتقال به سرانجام نرسیده بود که ناگهان مرد ۳۱ ساله ای از نیسان آبی پیاده شده و در حالی که قمه ای در دست داشت، وارد بنگاه شد. او پس از ورود به داخل بنگاه همسر و مادرش را با ضربات متعدد قمه به قتل رساند.

مرد ۳۱ ساله پس از ارتکاب جرم از بنگاه خارج، وارد اتومبیل خود شده و به طرف جاده کلات به راه افتاد. لحظاتی پس از این حادثه شاهدان موضع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دادند.

با حضور قاضی در محل وقوع حادثه، تحقیقات مقدماتی آغاز و دقایقی بعد هویت اصلی متهم مشخص شده و کارآگاهان عملیات ردزنی نیسان آبی را آغاز کردند. از سوی دیگر گروهی از کارآگاهان، به شناسایی نزدیکان و فرزندان مقتولان پرداختند زیرا متهم به قتل تهدید کرده بود پسرش را هم می کشد، به همین دلیل ۳ فرزند متهم بلافاصله تحت حمایت پلیس قرار گرفتند.

تلاش برای دستگیری «حمید- ص» همچنان ادامه داشت و پس از اطلاع یافتن پلیس مبنی بر بازگشت متهم به شهر مشهد گروهی از کارآگاهان در ورودی شهر به طور نامحسوس حضور یافتند و به محض ورود اتومبیل متهم وی را بازداشت کردند.

متهم ۳۱ ساله که به مقر انتظامی انتقال یافته بود، انگیزه خود از ارتکاب جرم را اختلافات خانوادگی ذکر کرد و گفت:” همسرم با من سر ناسازگاری داشت در حالی که من او را خیلی دوست داشتم و نمی خواستم از زندگی ام بیرون برود.”

تحقیقات قضایی در خصوص این پرونده در جریان است.

توسط حسن حمزه زاده حیقی

حسن حمزه زاده متولد سال ٦٥ در كرج ،كارشناس رشته عمران ساختمان و فعال حقوق بشر در ايران بوده و سعى دارم در اين راه بزرگ با قدم هاى كوچك و پيوسته در راستاى هدف خود كه آزادى و برابرى و رعايت تمامى قوانين حقوق بشرى در ايران ميباشد حركت كرده و باشد كه فعاليت هاي اين حقير در جهت آگاهى رسانى و افشاگرى كار آمد بوده و به اميد روزي كه طلوع خوشيد نويد بخش انسانيتى توام با حس آزادى و رهايى از ظلم و ستم نه تنها براي مردم ايران بلكه براى تمامى جوامع بشر باشد .

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها