مردی که همسرش را یکسال قبل به دلیل سرد بودن چای به آتش کشیده و به قتل رسانده بود، در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، به نقل از همشهری آنلاین، مردی که بلافاصله بعد از کشتن همسرش پشیمان شده بود، در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد. پرونده مقتول نیز یکسال قبل تشکیل شده و پس از بازجویی بر اثر شدت سوختگی جان خود را از دست داد.

بر اساس این گزارش، هویت متهم به قتل محمود عنوان شده است، وی که ابتدا مدعی بود همسرش خودسوزی کرده است، در بازجویی‌های تکمیلی به قتل همسرش به دلیل سرد بودن چای اعتراف کرده و گفت:”من و همسرم لیدا از سالهای قبل درگیر بودیم و با هم اختلاف داشتیم. روی او بنزین ریختم. البته قصدم کشن او نبود.” پس از گفته های متهم و با شکایت اولیای دم، علیه او پرونده قضایی تشکیل و با صدور کیفرخواست برای محاکمه به شعبه ۱۰ دادگاه کیفری استان تهران معرفی شد.

در جلسه رسیدگی به این پرونده مادر مقتول خواستار صدور حکم اعدام شد و همچنین فرزند مقتول با مخالف بودن اعدام پدرش گفت: “راضی نیستم او بدون مجازات بماند اما اعدام هم نمیخواهم.”

توسط حسن حمزه زاده حیقی

حسن حمزه زاده متولد سال ٦٥ در كرج ،كارشناس رشته عمران ساختمان و فعال حقوق بشر در ايران بوده و سعى دارم در اين راه بزرگ با قدم هاى كوچك و پيوسته در راستاى هدف خود كه آزادى و برابرى و رعايت تمامى قوانين حقوق بشرى در ايران ميباشد حركت كرده و باشد كه فعاليت هاي اين حقير در جهت آگاهى رسانى و افشاگرى كار آمد بوده و به اميد روزي كه طلوع خوشيد نويد بخش انسانيتى توام با حس آزادى و رهايى از ظلم و ستم نه تنها براي مردم ايران بلكه براى تمامى جوامع بشر باشد .

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها