علی صادقی و خان عزیز اسماعیلی، دو عضو انجمن صنفی فرهنگیان شاغل و بازنشسته کرمانشاه با دریافت ابلاغیه ای به دادگاه انقلاب این شهر احضار شدند. در این ابلاغیه از آنها خواسته شده در تاریخ ۲۴ تیرماه در این دادگاه حضور پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران، علی صادقی و خان عزیز اسماعیلی، دو عضو انجمن صنفی فرهنگیان شاغل و بازنشسته کرمانشاه بازنشسته به شعبه ۱ دادگاه انقلاب این شهر احضار شدند. 

در این ابلاغیه از آنها خواسته شده در تاریخ ۲۴ تیرماه، در خصوص شکایت مجتمع دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کرمانشاه برای رسیدگی به اتهام “اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم برضد امنیت داخلی/خارجی” در دادگاه حاضر شوند

این دو شهروند پیشتر در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، به شعبه ۴ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه احضار شده بودند.

توسط حسن حمزه زاده حیقی

حسن حمزه زاده متولد سال ٦٥ در كرج ،كارشناس رشته عمران ساختمان و فعال حقوق بشر در ايران بوده و سعى دارم در اين راه بزرگ با قدم هاى كوچك و پيوسته در راستاى هدف خود كه آزادى و برابرى و رعايت تمامى قوانين حقوق بشرى در ايران ميباشد حركت كرده و باشد كه فعاليت هاي اين حقير در جهت آگاهى رسانى و افشاگرى كار آمد بوده و به اميد روزي كه طلوع خوشيد نويد بخش انسانيتى توام با حس آزادى و رهايى از ظلم و ستم نه تنها براي مردم ايران بلكه براى تمامى جوامع بشر باشد .

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها