سلیمان سالک آزاد شد

سلیمان سالک، شهروند بازداشتی اهل مهاباد روز شنبه ۲۲ مردادماه، با تودیع قرار وثیقه و بطور موقت از زندان نقده آزاد شد. وی در تاریخ ۷ تیرماه توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده بود.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، روز شنبه ۲۲ مردادماه ۱۴۰۱، سلیمان سالک شهروند بازداشتی اهل مهاباد از زندان نقده آزاد شد.

آزادی این شهروند با تودیع وثیقه سه میلیارد تومانی و بطور موقت صورت گرفته است.

وی از زمان بازداشت تا هنگام درخواست وثیقه از دسترسی به وکیل و ملاقات با خانواده محروم بوده است.

آقای سالک در تاریخ ۷ تیرماه ۱۴۰۱، بدون ارائه حکم قضایی توسط نیروهای امنیتی در محور پیرانشهر به مهاباد بازداشت و به بازداشتگاه یکی از نهادهای امنیتی ارومیه منتقل شده بود و در تاریخ ۱۲ مرداد ماه ۱۴۰۱، با پایان مراحل بازجویی به زندان نقده منتقل شد.

تا لحظه تنظیم این خبر، از اتهامات مطروحه علیه این شهروند اطلاعی در دست نیست.

توسط حسن حمزه زاده حیقی

حسن حمزه زاده متولد سال ٦٥ در كرج ،كارشناس رشته عمران ساختمان و فعال حقوق بشر در ايران بوده و سعى دارم در اين راه بزرگ با قدم هاى كوچك و پيوسته در راستاى هدف خود كه آزادى و برابرى و رعايت تمامى قوانين حقوق بشرى در ايران ميباشد حركت كرده و باشد كه فعاليت هاي اين حقير در جهت آگاهى رسانى و افشاگرى كار آمد بوده و به اميد روزي كه طلوع خوشيد نويد بخش انسانيتى توام با حس آزادى و رهايى از ظلم و ستم نه تنها براي مردم ايران بلكه براى تمامى جوامع بشر باشد .

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها