بازداشت سه شهروند

روز چهارشنبه ۲۰ مهرماه، دو شهروند به نام های عیسی هادی زاده و نگار هادی زاده توسط ماموران اطلاعات سپاه در قطور واقع در شهرستان خوی بازداشت شدند. همچنین یک شهروند دیگر به نام مازیار نامی توسط نیروهای امنیتی در سنندج بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از کردپا، روز چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱، دو شهروند در شهرستان خوی توسط ماموران اطلاعات سپاه بازداشت شدند.

هویت این شهروندان “عیسی هادی زاده و دختر وی نگار هادی زاده، اهل منطقه قطور از توابع شهرستان خوی” عنوان شده است.

در این گزارش به نقل از یک منبع مطلع آمده است: “عیسی هادی زاده روز پنجشنبه ۲۱ مهرماه، پس از انجام بازجویی آزاد و دخترش نگار هادی‌ زاده همچنان در بازداشت بسر می‌ برد.”

از سوی دیگر، یک شهروند با هویت “مازیار نامی، مربی کشتی و اهل سنندج” توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده است.

تاکنون از اتهامات مطروحه علیه این شهروندان اطلاعی در دست نیست.

توسط حسن حمزه زاده حیقی

حسن حمزه زاده متولد سال ٦٥ در كرج ،كارشناس رشته عمران ساختمان و فعال حقوق بشر در ايران بوده و سعى دارم در اين راه بزرگ با قدم هاى كوچك و پيوسته در راستاى هدف خود كه آزادى و برابرى و رعايت تمامى قوانين حقوق بشرى در ايران ميباشد حركت كرده و باشد كه فعاليت هاي اين حقير در جهت آگاهى رسانى و افشاگرى كار آمد بوده و به اميد روزي كه طلوع خوشيد نويد بخش انسانيتى توام با حس آزادى و رهايى از ظلم و ستم نه تنها براي مردم ايران بلكه براى تمامى جوامع بشر باشد .

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها