امروز یکشنبه ۵ تیرماه، جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی در شهرهای اهواز، شوشتر، کرمانشاه، رشت و اردبیل، شماری از معلمان مدارس خارج از کشور در مقابل ساختمان دیوان عدالت اداری واقع در تهران، تعدادی از مربیان آموزشگاه‌های رانندگی مشهد در این شهر و جمعی از دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه آزاد واحد کیش در محوطه این دانشگاه، در تجمعاتی اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند. همزمان از امروز یکشنبه ۵ تیرماه، کارگران عایق بند مخازن سرد شاغل در پتروشیمی هنگام، با خواست افزایش دستمزدهایشان دست از کار کشیده و اعتصاب کردند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از کانال شورای بازنشستگان، امروز یکشنبه ۵ تیر ۱۴۰۱، جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی در شهرهای شوشتر، کرمانشاه، رشت و اردبیل و همچنین در شهر اهواز در مقابل ساختمان فرمانداری این شهرستان و استانداری خوزستان دست به تجمع زدند.

بازنشستگان معترض در این تجمع  شعارهایی از قیبل «عزا عزاست امروز، حقوق بازنشسته زیر عباست امروز»، «شش کلاس بی سواد گند زدی به اقتصاد» و «رئیسی حیا کن، مملکت رو رها کن»  را سر دادند.

تجمع بازنشستگان در اعتراض به اجرایی نشدن مصوبه مزدی شورای عالی کار و وضعیت بد معیشتی آنها صورت گرفته است.

توسط حسن حمزه زاده حیقی

حسن حمزه زاده متولد سال ٦٥ در كرج ،كارشناس رشته عمران ساختمان و فعال حقوق بشر در ايران بوده و سعى دارم در اين راه بزرگ با قدم هاى كوچك و پيوسته در راستاى هدف خود كه آزادى و برابرى و رعايت تمامى قوانين حقوق بشرى در ايران ميباشد حركت كرده و باشد كه فعاليت هاي اين حقير در جهت آگاهى رسانى و افشاگرى كار آمد بوده و به اميد روزي كه طلوع خوشيد نويد بخش انسانيتى توام با حس آزادى و رهايى از ظلم و ستم نه تنها براي مردم ايران بلكه براى تمامى جوامع بشر باشد .

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها