داوم بازداشت و بلاتکلیفی سلمان دهانی

سلمان دهانی، شهروند اهل راسک، علیرغم گذشت بیش از یک ماه از زمان بازداشت، کماکان به صورت بلاتکلیف در بازداشتگاه اطلاعات سپاه زاهدان بسر میبرد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از حال وش، سلمان دهانی در بازداشت است.

بر اساس این گزارش، آقای دهانی پس از دستگیری به بازداشتگاه اطلاعات سپاه زاهدان منتقل و علیرغم گذشت چهل و شش روز از زمان بازداشت، کماکان در بلاتکلیفی بسر میبرد.

در این گزارش آمده است؛ خانواده آقای دهانی پس از انتقال این شهروند به زاهدان، جهت ارائه داروهای مورد نیاز او، به اطلاعات سپاه این شهر مراجعه کردند اما ماموران از تحویل داروها خودداری کرده و در خصوص وضعیت کنونی این شهروند به خانواده اش هیچگونه اطلاعاتی نداده اند. این امر موجب افزایش نگرانی خانواده و نزدیکان آقای دهانی شده است.

آقای دهانی در تاریخ بیست و هفتم فروردین ۱۴۰۳، توسط نیروهای اطلاعات سپاه در روستای میردوک از توابع شهرستان راسک بازداشت شد.

تاکنون از اتهامات مطروحه علیه این شهروند اطلاعی کسب نشده است.

توسط حسن حمزه زاده حیقی

حسن حمزه زاده متولد سال ٦٥ در كرج ،كارشناس رشته عمران ساختمان و فعال حقوق بشر در ايران بوده و سعى دارم در اين راه بزرگ با قدم هاى كوچك و پيوسته در راستاى هدف خود كه آزادى و برابرى و رعايت تمامى قوانين حقوق بشرى در ايران ميباشد حركت كرده و باشد كه فعاليت هاي اين حقير در جهت آگاهى رسانى و افشاگرى كار آمد بوده و به اميد روزي كه طلوع خوشيد نويد بخش انسانيتى توام با حس آزادى و رهايى از ظلم و ستم نه تنها براي مردم ايران بلكه براى تمامى جوامع بشر باشد .

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها