ریبوار عبدالهی شهروند اهل سنندج

ریبوار عبدالهی شهروند اهل سنندج، توسط مراجع قضایی به دو سال حبس تعلیقی محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از کردپا، ریبوار عبدالهی شهروند اهل سنندج به حبس محکوم شد.

بر اساس این گزارش، وی بدلیل حضور در روز جهانی کارگر و همچنین از بابت اتهام تبلیغ علیه نظام توسط مراجع قضایی به دو سال حبس تعلیقی محکوم شده است. او همچنین در جریان جلسه رسیدگی به اتهاماتش از اتهام عضویت در یکی از گروه های مخالف نظام تبرئه شده است.

ریبوار عبدالهی روز یکشنبه ۱۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۰، پس از خروج از منزل شخصی خود در سنندج توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد. او سپس در تاریخ ۱۸ اسفندماه سال ۱۴۰۰ با تودیع قرار وثیقه به شیوه موقت و تا پایان مراحل دادرسی از زندان سنندج آزاد شد.

ریبوار عبدالهی، عضو سابق کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل‌های کارگری بوده و سال ١٣٩٣ نیز توسط نیروهای امنیتی بازداشت و پس از بیست روز آزاد شد. وی مدتی بعد توسط شعبه اول دادگاه انقلاب سنندج به ریاست قاضی سعیدی، به اتهام “عضویت در کمیته هماهنگی و همکاری با احزاب اپوزیسیون حکومت ایران” به یکسال حبس تعزیری محکوم شده بود.

توسط حسن حمزه زاده حیقی

حسن حمزه زاده متولد سال ٦٥ در كرج ،كارشناس رشته عمران ساختمان و فعال حقوق بشر در ايران بوده و سعى دارم در اين راه بزرگ با قدم هاى كوچك و پيوسته در راستاى هدف خود كه آزادى و برابرى و رعايت تمامى قوانين حقوق بشرى در ايران ميباشد حركت كرده و باشد كه فعاليت هاي اين حقير در جهت آگاهى رسانى و افشاگرى كار آمد بوده و به اميد روزي كه طلوع خوشيد نويد بخش انسانيتى توام با حس آزادى و رهايى از ظلم و ستم نه تنها براي مردم ايران بلكه براى تمامى جوامع بشر باشد .

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها