قتل کودک پنج ساله

رئیس پلیس تهران از بازداشت متهم به قتل یک دختر ۵ ساله در تهران خبر داد. به گفته متهم، این قتل، ناخواسته و به دنبال عصبانیت لحظه ای صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس پلیس تهران، از بازداشت متهم به قتل کودک ۵ ساله خبر داد.

براساس این گزارش، سرهنگ علی ولیپور گودرزی، گفت: اردیبهشت سال جاری رسیدگی به مرگ دختر ۵ ساله‌ای براثر ضرب و جرح در یک بیمارستان در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس تهران گفت: پدر و مادر این کودک با هم اختلاف داشته و جدا از هم زندگی می‌کردند، مادر مقتول در تحقیقات ابتدایی ادعا کرد همسر خود، عامل این جنایت بوده اما وقتی پدر کودک بازداشت شد مدارکی کشف شد که نشان می‌داد وی در این قتل نقشی نداشته است.

وی در ادامه افزود: پس از تحقیقات ابتدایی، متوجه ارتباط پنهانی مادر مقتول با مرد دیگری شدند و هر دو را به اتهام قتل بازداشت کردند.

سرهنگ گودرزی گفت: زن و مرد جوان در تحقیقات ابتدایی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، منکر قتل دختر ۵ ساله و رابطه پنهانی با یکدیگر شدند تا اینکه مرد جوان پس از ۳ ماه، به قتل ناخواسته و شکنجه دختر ۵ ساله به دلیل عصبانیت لحظه‌ای اعتراف کرد.

توسط حسن حمزه زاده حیقی

حسن حمزه زاده متولد سال ٦٥ در كرج ،كارشناس رشته عمران ساختمان و فعال حقوق بشر در ايران بوده و سعى دارم در اين راه بزرگ با قدم هاى كوچك و پيوسته در راستاى هدف خود كه آزادى و برابرى و رعايت تمامى قوانين حقوق بشرى در ايران ميباشد حركت كرده و باشد كه فعاليت هاي اين حقير در جهت آگاهى رسانى و افشاگرى كار آمد بوده و به اميد روزي كه طلوع خوشيد نويد بخش انسانيتى توام با حس آزادى و رهايى از ظلم و ستم نه تنها براي مردم ايران بلكه براى تمامى جوامع بشر باشد .

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها