دو شهروند بازداشتی در زندان شیبان اهواز

قرار بازداشت علی و هوشنگ نوروزی لهجی دو شهروند بازداشتی که به صورت بلاتکلیف در زندان شیبان اهواز بسر میبرند، برای سومین ماه تمدید شده است. این دو شهروند که نسبت برادری با یکدیگر دارند، در تاریخ ۱۰ خردادماه در منزل شخصی خود توسط نیروهای امنیتی بازداشت و پس از اتمام مراحل بازجویی به زندان شیبان اهواز منتقل شده اند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، قرار بازداشت علی و هوشنگ نوروزی لهجی دو شهروند بازداشتی برای سومین ماه تمدید شد.

این دو شهروند در تاریخ ۱۰ خردادماه ۱۴۰۱، توسط ماموران وزارت اطلاعات به صورت جداگانه در منزل شخصی خود بازداشت شدند.

آنها پس از مدتی با پایان مراحل دادرسی به زندان شیبان اهواز منتقل شده و هم اکنون به صورت بلاتکلیف در این زندان بسر میبرند.

تاکنون از دلایل بازداشت و اتهامات مطروحه علیه این دو شهرروند اطلاعی در دست نیست.

علی و هوشنگ نوروزی لهجی که نسبت برادری با یکدیگر دارند هم اکنون در بند ۵ زندان شیبان اهواز محبوس هستند.

توسط حسن حمزه زاده حیقی

حسن حمزه زاده متولد سال ٦٥ در كرج ،كارشناس رشته عمران ساختمان و فعال حقوق بشر در ايران بوده و سعى دارم در اين راه بزرگ با قدم هاى كوچك و پيوسته در راستاى هدف خود كه آزادى و برابرى و رعايت تمامى قوانين حقوق بشرى در ايران ميباشد حركت كرده و باشد كه فعاليت هاي اين حقير در جهت آگاهى رسانى و افشاگرى كار آمد بوده و به اميد روزي كه طلوع خوشيد نويد بخش انسانيتى توام با حس آزادى و رهايى از ظلم و ستم نه تنها براي مردم ايران بلكه براى تمامى جوامع بشر باشد .

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها