مطالبات مزدی کارگران

کارگران کارخانه روغن نباتی نرگس شیراز از معوقات مزدی ۲ ماهه خود خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایلنا، کارگران کارخانه روغن نباتی نرگس شیراز از عدم پرداخت حقوق و مزایای خود گلایه‌مند هستند.

یکی از کارگران این کارخانه در این خصوص گفت: “متاسفانه کارگران و پرسنل کارخانه روغن نباتی در حال حاضر با مشکلات متعددی مانند هزینه ثبت نام فرزندان، هزینه رهن و اجاره و .. مواجه هستند. عدم پرداخت حقوق کارگران کارخانه روغن نباتی شیراز در دو ماه گذشته مصائب زیادی را برای پرسنل این مجموعه ایجاد کرده است.”

این کارگر با اشاره به عدم امنیت شغلی در کارخانه روغن نباتی شیراز ادامه داد: “امنیت شغلی کارگران روغن نباتی شیراز به خطر افتاده است و حدود سه ماه است که کارخانه روغن نباتی شیراز هیچ گونه تولیدی نداشته است و این در حالیست مجموعه نرگس شیراز در ماه های گذشته با یک پنجم ظرفیت کارخانه فعالیت می کرد.”

توسط حسن حمزه زاده حیقی

حسن حمزه زاده متولد سال ٦٥ در كرج ،كارشناس رشته عمران ساختمان و فعال حقوق بشر در ايران بوده و سعى دارم در اين راه بزرگ با قدم هاى كوچك و پيوسته در راستاى هدف خود كه آزادى و برابرى و رعايت تمامى قوانين حقوق بشرى در ايران ميباشد حركت كرده و باشد كه فعاليت هاي اين حقير در جهت آگاهى رسانى و افشاگرى كار آمد بوده و به اميد روزي كه طلوع خوشيد نويد بخش انسانيتى توام با حس آزادى و رهايى از ظلم و ستم نه تنها براي مردم ايران بلكه براى تمامى جوامع بشر باشد .

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها