بلاتکلیفی سارا سیاه پور

سارا سیاه پور، فعال صنفی معلمان تهران و البرز، علیرغم گذشت ۴ روز از زمان دستگیری، کماکان در یکی از بازداشتگاه های امنیتی در تهران، در بازداشت و بلاتکلیفی بسر میبرد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران، امروز یکشنبه ۶ شهریورماه ۱۴۰۱، سارا سیاه پور کماکان در یکی از بازداشتگاه های سپاه پاسداران در تهران، در بازداشت و بلاتکلیفی بسر میبرد.

در این گزارش آمده است؛ روز جاری خانواده خانم سیاه پور، به جهت کسب اطلاع از سرنوشت این فعال صنفی بازداشتی، به شعبه ی سوم دادسرای اوین مراجعه کردند که در نتیجه آن، پری زراسوند، مادر سارا سیاه پور، موفق به ملاقات با فرزند خود شد.

تا لحظه تنظیم این گزارش، از اتهامات مطروحه علیه وی اطلاعی حاصل نشده است.

ساعت ۷ صبح روز چهارشنبه ۲ شهریورماه، خانم سیاه پور توسط نیروهای امنیتی بیرون از منزل بازداشت شد. ماموران پس از بازداشت این شهروند اقدام به تفتیش منزل وی کردند.

سارا سیاه پور، معلم و فعال صنفی معلمان تهران و البرز است.

توسط حسن حمزه زاده حیقی

حسن حمزه زاده متولد سال ٦٥ در كرج ،كارشناس رشته عمران ساختمان و فعال حقوق بشر در ايران بوده و سعى دارم در اين راه بزرگ با قدم هاى كوچك و پيوسته در راستاى هدف خود كه آزادى و برابرى و رعايت تمامى قوانين حقوق بشرى در ايران ميباشد حركت كرده و باشد كه فعاليت هاي اين حقير در جهت آگاهى رسانى و افشاگرى كار آمد بوده و به اميد روزي كه طلوع خوشيد نويد بخش انسانيتى توام با حس آزادى و رهايى از ظلم و ستم نه تنها براي مردم ايران بلكه براى تمامى جوامع بشر باشد .

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها