انتقال یک شهروند به زندان

امروز پنجشنبه ۱۰ شهریورماه، علی الله ویسی، شهروند اهل سنندج جهت اجرای حکم حبس بازداشت و به زندان این شهر منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از کردپا، امروز پنجشنبه ۱۰ شهریور ماه ۱۴۰۱، علی الله ویسی، شهروند اهل سنندج جهت اجرای حکم حبس بازداشت و به زندان این شهر منتقل شد.

این شهروند در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، توسط نیروهای امنیتی در سنندج بازداشت شده بود.

در تاریخ ۱۵ آبان‌ ۱۴۰۰، جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات علی الله ویسی در شعبه اول دادگاه انقلاب سنندج به ریاست قاضی سعیدی برگزار شد، آخرین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات این شهروند نیز در تاریخ ۲۳ اسفندماه ١۴٠٠ در این شعبه برگزار شد. آقای الله ویسی در تاریخ ۲۹ اردیبهشت امسال، توسط شعبه ۱ دادگاه انقلاب سنندج به ریاست قاضی سعیدی از بابت اتهامات “تبلیغ علیه نظام و همکاری با یکی از احزاب مخالف نظام” به دو سال حبس محکوم شد.

علی الله ویسی نهایتا توسط شعبه ۴ دادگاه تجدیدنظر استان کردستان، به اتهام “تبلیغ علیه نظام، همکاری با یکی از احزاب اپوزیسیون و تشکیل گروه غیر قانونی” به ۴ سال حبس تعلیقی و ۵ ماه حبس تعزیزی محکوم شد.

توسط حسن حمزه زاده حیقی

حسن حمزه زاده متولد سال ٦٥ در كرج ،كارشناس رشته عمران ساختمان و فعال حقوق بشر در ايران بوده و سعى دارم در اين راه بزرگ با قدم هاى كوچك و پيوسته در راستاى هدف خود كه آزادى و برابرى و رعايت تمامى قوانين حقوق بشرى در ايران ميباشد حركت كرده و باشد كه فعاليت هاي اين حقير در جهت آگاهى رسانى و افشاگرى كار آمد بوده و به اميد روزي كه طلوع خوشيد نويد بخش انسانيتى توام با حس آزادى و رهايى از ظلم و ستم نه تنها براي مردم ايران بلكه براى تمامى جوامع بشر باشد .

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها