نوزاد رها شده در یزد

فوق تخصص نوزادان و معاون سابق درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد، از پیدا شدن یک نوزاد تازه متولد شده در یک ساختمان نیمه کاره در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، یک نوزاد رها شده در یک ساختمان نیمه کاره در یزد پیدا شد.

فوق تخصص نوزادان و معاون سابق درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد در این خصوص گفت: “پسر بچه ای سه روز قبل در زیر زمین یکی از ساختمان های در حال ساختی در نزدیکی بیمارستان صدوقی یزد رها شده بود. کارگران ساختمانی وقتی صبح همان روز به محل کار می آیند متوجه صدایی در زیر زمین شده و با نوزادی مواجه شدند که بر روی خاک قرار داشت.”

دکتر محمود نوری شادکام با اشاره به اینکه نوزاد ۶ الی ۸ ساعت قبل از پیدا شدن در محل، رها شده بود، افزود: “کارگران ساختمانی بلافاصله با پلیس تماس گرفتند و نوزاد به بیمارستان شهید صدوقی منتقل شد. درجه حرارت نوزاد بیست و نه درجه بود. بلافاصله اقدامات درمانی مناسب شروع شد و امروز که نوزاد را ویزیت کردم حالش خوب بوده و تغذیه با شیر مصنوعی برای این کودک آغاز شده است.”

توسط حسن حمزه زاده حیقی

حسن حمزه زاده متولد سال ٦٥ در كرج ،كارشناس رشته عمران ساختمان و فعال حقوق بشر در ايران بوده و سعى دارم در اين راه بزرگ با قدم هاى كوچك و پيوسته در راستاى هدف خود كه آزادى و برابرى و رعايت تمامى قوانين حقوق بشرى در ايران ميباشد حركت كرده و باشد كه فعاليت هاي اين حقير در جهت آگاهى رسانى و افشاگرى كار آمد بوده و به اميد روزي كه طلوع خوشيد نويد بخش انسانيتى توام با حس آزادى و رهايى از ظلم و ستم نه تنها براي مردم ايران بلكه براى تمامى جوامع بشر باشد .

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها