انفجار مهمات جنگی در گیلان غرب

امروز پنجشنبه ۲۴ شهریورماه، دو شهروند بر اثر انفجار یک گلوله برجای مانده از جنگ ایران و عراق در گیلانغرب، کشته و زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از فارس، امروز پنجشنبه ۲۴ شهریورماه ۱۴۰۱، فرماندار گیلان غرب از زخمی و کشته شدن دو شهروند بر اثر انفجار یک گلوله برجای مانده از جنگ ایران و عراق در این شهرستان خبر داد.

وحید محمدی در خصوص این حادثه گفت: “انفجار گلوله عمل نکرده‌ای از زمان جنگ موجب کشته شدن جوانی ۳۲ ساله و مجروح شدن مادرش زنی ۶۵ ساله، شد.”

وی افزود: “مجروح برای درمان به مراکز درمانی منتقل شده است.”

ادوات جنگی و یا مین‌های برجای‌ مانده از دوران جنگ، همه ساله موجب مرگ و مصدومیت تعدادی از هموطنان در مناطق مرزی می‌شود.

لازم به ذکر است که هر ساله بسیاری از شهروندان در اثر انفجار ادوات به جای مانده از دوران جنگ فوت می کنند و یا دچار قطع عضو می‌شود.

توسط حسن حمزه زاده حیقی

حسن حمزه زاده متولد سال ٦٥ در كرج ،كارشناس رشته عمران ساختمان و فعال حقوق بشر در ايران بوده و سعى دارم در اين راه بزرگ با قدم هاى كوچك و پيوسته در راستاى هدف خود كه آزادى و برابرى و رعايت تمامى قوانين حقوق بشرى در ايران ميباشد حركت كرده و باشد كه فعاليت هاي اين حقير در جهت آگاهى رسانى و افشاگرى كار آمد بوده و به اميد روزي كه طلوع خوشيد نويد بخش انسانيتى توام با حس آزادى و رهايى از ظلم و ستم نه تنها براي مردم ايران بلكه براى تمامى جوامع بشر باشد .

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها