تبریز؛ ‏بازداشت بهرام یعقوبی

‏بهرام یعقوبی، فعال صنفی معلمان در تبریز، روز سه شنبه ۱۲ مهرماه توسط نیروهای امنیتی در منزل شخصی اش بازداشت شد. ماموران ضمن تفتیش منزل آقای یعقوبی، شماری از لوازم الکترونیکی از جمله گوشی و کامپیوتر های او و اعضای خانواده اش را ضبط کرده و با خود برده اند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، روز سه شنبه ۱۲ مهرماه ۱۴۰۱، ‏بهرام یعقوبی، فعال صنفی معلمان در تبریز توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.

یک منبع مطلع نزدیک به خانواده آقای یعقوبی به هرانا گفت: “ماموران در زمان بازداشت این معلم، اقدام به تفتیش منزل او کرده و شماری از لوازم دیجیتال از جمله گوشی و کامپیوترهای او و اعضای خانواده اش را ضبط و با خود برده اند. بی خبری از سرنوشت آقای یعقوبی که به مکان نامعلومی منتقل شده، به افزایش نگرانی های خانواده وی منجر شده است.”

تاکنون از دلایل بازداشت و اتهامات مطروحه علیه این شهروند اطلاعی حاصل نشده است.

‏بهرام یعقوبی از اعضای کانون صنفی معلمان استان آذربایجان شرقی و دبیر تربیت‌ بدنی برخی از دبیرستان‌ های تبریز است.

توسط حسن حمزه زاده حیقی

حسن حمزه زاده متولد سال ٦٥ در كرج ،كارشناس رشته عمران ساختمان و فعال حقوق بشر در ايران بوده و سعى دارم در اين راه بزرگ با قدم هاى كوچك و پيوسته در راستاى هدف خود كه آزادى و برابرى و رعايت تمامى قوانين حقوق بشرى در ايران ميباشد حركت كرده و باشد كه فعاليت هاي اين حقير در جهت آگاهى رسانى و افشاگرى كار آمد بوده و به اميد روزي كه طلوع خوشيد نويد بخش انسانيتى توام با حس آزادى و رهايى از ظلم و ستم نه تنها براي مردم ايران بلكه براى تمامى جوامع بشر باشد .

5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها