انتشار تصاویر تعرض جنسی ماموران

خشم گسترده مردم از تعرض ماموران یگان ویژه به یک دختر معترض ادامه دارد. برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی این اقدام را سیستماتیک و بر اساس دستور مقام‌های ارشد جمهوری اسلامی می‌دانند.

با وجود گذشت حدود دو روز از انتشار ویدیوی تعرض علنی یک مامور یگان ویژه به یک دختر معترض و بازتاب گسترده آن، مسلم معین، مسوول سازمان فضای مجازی بسیج، گزارش‌ها درباره تعرض نیروهای امنیتی به زنان را «اباطیل» خواند.

معین نوشت: «اباطیلی مثل تعرض نیروی پلیس و… فقط برای انفعال پلیس و ایجاد یک سپر رسانه‌ای برای لیدرهای زن اغتشاشات در گروه‌های سه تا پنج نفره سازمان یافته است که می‌خواهند هسته اولیه آشوب و سپس جنایت را شکل دهند. جوگیری عده‌ای در این مورد شبیه روزهای اول آشوب و تامین سوخت جنایت‌های بعدی است.»

رسانه‌های وابسته به سپاه پاسداران و نهادهای امنیتی هم هنوز گزارشی در این باره منتشر نکرده‌اند.

توسط حسن حمزه زاده حیقی

حسن حمزه زاده متولد سال ٦٥ در كرج ،كارشناس رشته عمران ساختمان و فعال حقوق بشر در ايران بوده و سعى دارم در اين راه بزرگ با قدم هاى كوچك و پيوسته در راستاى هدف خود كه آزادى و برابرى و رعايت تمامى قوانين حقوق بشرى در ايران ميباشد حركت كرده و باشد كه فعاليت هاي اين حقير در جهت آگاهى رسانى و افشاگرى كار آمد بوده و به اميد روزي كه طلوع خوشيد نويد بخش انسانيتى توام با حس آزادى و رهايى از ظلم و ستم نه تنها براي مردم ايران بلكه براى تمامى جوامع بشر باشد .

4.6 9 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها