اجرای حکم اعدام

روز شنبه ۱ آبان ماه، یک زندانی در زندان بروجرد اعدام شد. همچنین حکم سه زندانی دیگر در زندان همدان که پیشتر از بابت اتهامات مرتبط با مواد مخدر و قتل به اعدام محکوم شده بودند، اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، روز شنبه ۱ آبان ۱۴۰۱، یک زندانی در زندان بروجرد اعدام شد.

هویت این زندانی، با نام فامیلی زینی وند توسط هرانا احراز شده است.

تاکنون در مورد اتهام این زندانی اعدام شده در زندان بروجرد اطلاع دقیقی در دست نیست.

 اعدام سه زندانی در زندان مرکزی همدان

همچنین سحرگاه روز یکشنبه ۲۴ مهر و روز سه شنیه ۳ آبان ۱۴۰۱، سه زندانی در زندان مرکزی همدان اعدام شدند.

سازمان حقوق بشر ایران، هویت این زندانیان را “حسین کریم آبادی، ۳۲ ساله، علیرضا جان‌ پور و حسین والی‌ زاده” عنوان کرده است. از میان آنها حسین والی‌ زاده از بابت اتهام قتل، حسین کریم آبادی و علیرضا جان‌ پور پیشتر از بابت اتهامات مرتبط با مواد مخدر به اعدام محکوم شده بودند.

اعدام حسین کریم آبادی روز یکشنبه ۲۴ مهر و علیرضا جان پور و حسن ولی زاده روز سه شنبه ۳ آبان صورت گرفته است.

توسط حسن حمزه زاده حیقی

حسن حمزه زاده متولد سال ٦٥ در كرج ،كارشناس رشته عمران ساختمان و فعال حقوق بشر در ايران بوده و سعى دارم در اين راه بزرگ با قدم هاى كوچك و پيوسته در راستاى هدف خود كه آزادى و برابرى و رعايت تمامى قوانين حقوق بشرى در ايران ميباشد حركت كرده و باشد كه فعاليت هاي اين حقير در جهت آگاهى رسانى و افشاگرى كار آمد بوده و به اميد روزي كه طلوع خوشيد نويد بخش انسانيتى توام با حس آزادى و رهايى از ظلم و ستم نه تنها براي مردم ايران بلكه براى تمامى جوامع بشر باشد .

5 4 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها