حکم اعدام علیرضا اکبری

بر اساس اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه، حکم علیرضا اکبری، شهروند دوتابعیتی و از مقامات پیشین وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران که پیشتر از بابت اتهام “جاسوسی” به اعدام محکوم شده بود، توسط دیوان عالی کشور تایید شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از میزان، حکم اعدام علیرضا اکبری، از مقامات پیشین وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران، توسط دیوان عالی کشور تایید شد.

بنابر گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، پیشتر آقای اکبری توسط مراجع قضایی از بابت اتهام “افساد فی‌الارض و اقدام گسترده علیه امنیت داخلی و خارجی کشور از طریق انتقال اطلاعات” به اعدام محکوم شده است.

در این خصوص، وزارت اطلاعات بیانیه ای منتشر کرده و مدعی شده است: “اکبری یکی از مهم ترین عوامل نفوذی سرویس جاسوسی انگلیس بود که اطلاعات مهم کشور را جمع آوری و به صورت کاملا آگاهانه و هدفمند در اختیار این سرویس قرار میداده است.”

به گفته وزارت اطلاعات، آقای اکبری که دارای “موقعیت و دسترسی های حائز اهمیتی بوده”، پیشتر توسط ماموران وزارت اطلاعات بازداشت شده است.

آقای اکبری، از کارکنان سابق وزارت دفاع است و در دهه هشتاد از مشاوران علی شمخانی بوده است.

توسط حسن حمزه زاده حیقی

حسن حمزه زاده متولد سال ٦٥ در كرج ،كارشناس رشته عمران ساختمان و فعال حقوق بشر در ايران بوده و سعى دارم در اين راه بزرگ با قدم هاى كوچك و پيوسته در راستاى هدف خود كه آزادى و برابرى و رعايت تمامى قوانين حقوق بشرى در ايران ميباشد حركت كرده و باشد كه فعاليت هاي اين حقير در جهت آگاهى رسانى و افشاگرى كار آمد بوده و به اميد روزي كه طلوع خوشيد نويد بخش انسانيتى توام با حس آزادى و رهايى از ظلم و ستم نه تنها براي مردم ايران بلكه براى تمامى جوامع بشر باشد .

5 4 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امانوئل

اينقدر اينا بي ناموسن كه آدم ميمونه چي بگه

شمی

اینا خیلی بی ناموسا دیگه