چهار تجمع اعتراضی

امروز چهارشنبه نوزدهم بهمن ماه، شماری از کشاورزان اصفهان، جمعی از پنبه کاران پارس آباد مغان در مقابل ساختمان فرمانداری این شهرستان، شماری از مالباختگان صرافی کریپتولند در مقابل دفتر معاون اول قوه قضاییه در تهران و جمعی از خانواده های دانش آموزان در مقابل ساختمان استانداری قم با برگزاری تجمعاتی اعتراضی، خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز چهارشنبه نوزدهم بهمن ماه ۱۴۰۱، شماری از کشاورزان اصفهان در اعتراض به عدم تخصیص حق آبه، دست به تجمع اعتراضی زدند.

این کشاورزان با سردادن شعارهایی از قبیل “ننگ ما ننگ ما، صدا و سیمای ما و نصر من الله و فتح القریب، مرگ بر این دولت مردم فریب” خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.

تجمع پنبه کاران پارس آباد مغان

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز چهارشنبه نوزدهم بهمن ماه ۱۴۰۱، جمعی از پنبه کاران پارس آباد مغان در اعتراض به عدم پرداخت مطالباتشان، مقابل ساختمان فرمانداری این شهرستان دست به تجمع اعتراضی زدند.

براساس این گزارش، نزدیک هزار میلیارد تومان پنبه از کشاورزان منطقه مغان خریداری شده است که از این مبلغ تنها ۲٠٠ میلیارد تومان به حساب پنبه کاران واریز شده و با گذشت ۴ ماه هنوز مطالبات پنبه کاران پرداخت نشده است.

تجمع مالباختگان صرافی کریپتولند در تهران

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز چهارشنبه نوزدهم بهمن ماه ۱۴۰۱، شماری از مالباختگان صرافی کریپتولند، در مقابل دفتر معاون اول قوه قضاییه در تهران دست به تجمع اعتراضی زدند.

شهروندان معترض با سر دادن شعارهایی خواستار بازپس‌ گیری اموال خود شدند که حدود ۲ سال از بلوکه شدن آن می‌گذرد.

تجمع خانواده دانش آموزان در قم

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز چهارشنبه نوزدهم بهمن ماه ۱۴۰۱، جمعی از خانواده های دانش آموزان در قم در اعتراض به مسمومیت‌ های زنجیره‌ ای و مشکوک دانش آموزان، در مقابل ساختمان استانداری این شهر دست به تجمع اعتراضی زدند.

توسط حسن حمزه زاده حیقی

حسن حمزه زاده متولد سال ٦٥ در كرج ،كارشناس رشته عمران ساختمان و فعال حقوق بشر در ايران بوده و سعى دارم در اين راه بزرگ با قدم هاى كوچك و پيوسته در راستاى هدف خود كه آزادى و برابرى و رعايت تمامى قوانين حقوق بشرى در ايران ميباشد حركت كرده و باشد كه فعاليت هاي اين حقير در جهت آگاهى رسانى و افشاگرى كار آمد بوده و به اميد روزي كه طلوع خوشيد نويد بخش انسانيتى توام با حس آزادى و رهايى از ظلم و ستم نه تنها براي مردم ايران بلكه براى تمامى جوامع بشر باشد .

5 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آندره

چه بل بشوريه تو ابن خدا به فريادشون برسه