تداوم مسمومیت‌ دانش آموزان در قم

امروز چهارشنبه سوم اسفند، پانزده دانش‌ آموز از مدارس قم در پی مسمومیت به بیمارستان منتقل شدند. این چندمین بار است که در هفته های اخیر دانش آموزان شهرستان قم دچار مسمومیت می شوند و علت مسمومیت دانش آموزان در مدارس کماکان مشخص نیست.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از فارس، امروز چهارشنبه سوم اسفند ۱۴۰۱، پانزده آموز از مدارس قم در پی مسمومیت به بیمارستان منتقل شدند.

براساس این گزارش، این دانش آموزان از سه مدرسه در قم، در مراکز درمانی پذیرش شدند.

در این گزارش آمده است، در حال حاضر این دانش آموزان در بیمارستان تحت نظر هستند که حال عمومی آنها خوب است و پس از انجام کامل اقدامات تشخیصی و با نظر پزشکان معالج در ساعت آتی از بیمارستان ترخیص می شوند.

براساس گزارشات منتشر شده، طی سه ماه گذشته دستکم ۳۵۲ دانش آموز در مدارس شهرستان قم با علایم مسمومیت به بیمارستان منتقل شدند و علت مسمومیت دانش آموزان در مدارس کماکان مشخص نیست.

گفتنی است، روز سه شنبه بیست و پنجم بهمن ماه، جمعی از خانواده های دانش آموزان در قم، در اعتراض به مسمومیت‌ های زنجیره ای فرزندان خود در مدارس، مقابل ساختمان فرمانداری این شهر تجمع اعتراضی برگزار کردند.

توسط حسن حمزه زاده حیقی

حسن حمزه زاده متولد سال ٦٥ در كرج ،كارشناس رشته عمران ساختمان و فعال حقوق بشر در ايران بوده و سعى دارم در اين راه بزرگ با قدم هاى كوچك و پيوسته در راستاى هدف خود كه آزادى و برابرى و رعايت تمامى قوانين حقوق بشرى در ايران ميباشد حركت كرده و باشد كه فعاليت هاي اين حقير در جهت آگاهى رسانى و افشاگرى كار آمد بوده و به اميد روزي كه طلوع خوشيد نويد بخش انسانيتى توام با حس آزادى و رهايى از ظلم و ستم نه تنها براي مردم ايران بلكه براى تمامى جوامع بشر باشد .

5 7 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد

کار خودشونه

دیبا

صد رحمت به هیتلر اینا خوده شیطانن