مروز دوشنبه ۳۰ خردادماه، گروهی از کارگران اخراج شده شرکت آهن آجین پروژه‌ لیچینگ معدن سونگون ورزقان در مقابل دفتر مدیریت این مجتمع، شماری از بازنشستگان تامین اجتماعی در شهرهای کرمان، رشت و زنجان، تعدادی از کارگران شهرداری لالی در استان خوزستان و جمعی از کامیونداران در مقابل ساختمان ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت در تهران در تجمعاتی اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند. همزمان رانندگان خودروهای استیجاری حمل زباله شهرداری ارومیه و رانندگان شرکت نگین پخش در مشهد در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان دست به اعتصاب زدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، به نقل از اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز دوشنبه ۳۰ خردادماه ۱۴۰۱، گروهی از کارگران اخراج شده شرکت آهن آجین پروژه‌ لیچینگ معدن سونگون ورزقان، در مقابل دفتر مدیریت این مجتمع دست به تجمع اعتراضی زدند.

.

تجمع بازنشستگان تامین اجتماعی

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز دوشنبه ۳۰ خردادماه ۱۴۰۱، شماری از بازنشستگان تامین اجتماعی در شهرهای کرمان، رشت و زنجان دست به تجمع اعتراضی زدند.

تجمع بازنشستگان در اعتراض به اجرایی نشدن مصوبه‌ مزدی شورای عالی کار و تصمیم دولت مبنی بر افزایش ده درصدی مستمری سایر سطوح صورت گرفته است.

تجمع کامیونداران در تهران

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱، جمعی از کامیونداران، در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالبات خود، در مقابل ساختمان ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت در تهران تجمع کردند.

اعتصاب رانندگان خودروهای استیجاری شهرداری ارومیه

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، شماری از رانندگان خودروهای استیجاری حمل زباله شهرداری ارومیه با توقف فعالیت‌های شغلی خود دست به اعتصاب زدند.

رانندگان معترض نسبت به سطح پایین حقوق دریافتی، عدم تناسب دستمزد با تورم و گرانی‌های فزاینده و خلف وعده مسئولان درباره پیگیری خواسته‌های خود اعتراض دارند.

اعتصاب رانندگان شرکت نگین پخش مشهد

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، رانندگان شرکت نگین پخش در مشهد دست به اعتصاب زدند.

اعتصاب این رانندگان در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان صورت گرفته است.

 

توسط حسن حمزه زاده حیقی

حسن حمزه زاده متولد سال ٦٥ در كرج ،كارشناس رشته عمران ساختمان و فعال حقوق بشر در ايران بوده و سعى دارم در اين راه بزرگ با قدم هاى كوچك و پيوسته در راستاى هدف خود كه آزادى و برابرى و رعايت تمامى قوانين حقوق بشرى در ايران ميباشد حركت كرده و باشد كه فعاليت هاي اين حقير در جهت آگاهى رسانى و افشاگرى كار آمد بوده و به اميد روزي كه طلوع خوشيد نويد بخش انسانيتى توام با حس آزادى و رهايى از ظلم و ستم نه تنها براي مردم ايران بلكه براى تمامى جوامع بشر باشد .

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها