دستکم ۱۰ تجمع

امروز یکشنبه سوم دی ماه، جمعی از بازنشستگان صنعت فولاد در شهرهای تهران، اصفهان، رودبار و سوادکوه، شماری از بازنشستگان تامین اجتماعی و کشوری در کرمانشاه، شوش و اراک، تعدادی از کارکنان شرکت نفت فلات قاره ایران شاغل در جزیره سیری و گروهی از مرغداران در اراک با برگزاری تجمعاتی اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند. از سوی دیگر شماری از کارگران کارخانه گروه ملی فولاد ایران در اهواز برای دومین روز متوالی از انجام فعالیت های روزانه خود امتناع کردند و دست به تجمع زدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از شورای بازنشستگان ایران، امروز یکشنبه سوم دی ۱۴۰۲، جمعی از بازنشستگان صنعت فولاد در مقابل ساختمان وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی در تهران و در مقابل ساختمان صندوق بازنشستگی حمایت از بازنشستگان صنایع فولاد در اصفهان تجمع اعتراضی برگزار کردند.

همچنین ایلنا از تجمع تعداد دیگری از این بازنشستگان در شهرهای رودبار و سوادکوه در مقابل صندوق بازنشستگی صنعت فولاد و بازنشستگان صنعت فولاد این شهرها خبر داد.

اجرای طرح تکمیلی همسان‌سازی، تسریع در پرداخت کامل معوقات، بازگشت جایگاه واقعی صندوق فولاد در برنامه هفتم توسعه، تضمین اجرای تعهدات درمانی مطابق با آیین‌نامه فولاد و اجرای آیین نامه و قوانین خاص فولادی و احیای جایگاه آن و همچنین افزایش حقوق سال ۱۴۰۲ خود بر اساس نرخ تورم، مطالبات این بازنشستگان عنوان شده است.

تجمع اعتراضی کارگران کارخانه گروه ملی فولاد ایران در اهواز

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز یکشنبه سوم دی ۱۴۰۲، شماری از کارگران کارخانه گروه ملی فولاد ایران در اهواز برای دومین روز متوالی از انجام فعالیت روزانه خود امتناع کردند و با برگزاری تجمع اعتراضی در محوطه این کارخانه خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

در این گزارش آمده است: این تجمع در پی مسدود شدن کارت ورود ۳۸ تن از کارگران گروه ملی فولاد ایران که به بحث‌ عدم اجرای صحیح طرح طبقه‌بندی معترض بودند، برگزار شد.

ایلنا اسامی چند تن از کارگرانی که از ورود آنان به مجموعه جلوگیری شده است را ناصر منصوری، حافظ کنعانی، امیر دورباف‌زاده، احمد حویزه، خلف مگدم، جاسم جرفی، شهاب حیدری، مرتضی اکبریان، محسن میرزاختنی، فرزاد سلطانی، مسعود نواصری، عارف غلامی، میثم امیری، بابک صالحی، فرج عموری، ابوالفضل بهرامی، عبدالله درویشی، سیدعلی موسوی، ابراهیم عباسی منتظری، فریبرز کشاورز، یوسف شریفی، عنوان کرده است.

تجمع اعتراضی بازنشستگان تامین اجتماعی و کشوری در شهرهای مختلف

به گزارش شورای بازنشستگان ایران، امروز یکشنبه سوم دی ۱۴۰۲، گروهی از بازنشستگان تامین اجتماعی و کشوری در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالبات خود در سه شهر مختلف دست به تجمع زدند.

این تجمعات در مقابل ساختمان های سازمان مدیریت و برنامه ریزی کرمانشاه، فرمانداری شوش و سازمان تامین اجتماعی اراک صورت گرفت.

تجمع اعتراضی کارکنان شرکت نفت فلات قاره ایران

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز یکشنبه سوم دیماه، شماری از کارکنان شرکت نفت فلات قاره ایران شاغل در جزیره سیری، در اعتراض به عدم رسیدگی به مشکلاتشان در محل کار خود دست به تجمع زدند.

تجمع اعتراضی مرغداران در اراک

به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، شماری از مرغداران در اراک در مقابل ساختمان سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی دست به تجمع زدند.

“گرانی نهاده‌ های تولید” از دلایل تجمع مرغداران معترض گزارش شده است.

توسط حسن حمزه زاده حیقی

حسن حمزه زاده متولد سال ٦٥ در كرج ،كارشناس رشته عمران ساختمان و فعال حقوق بشر در ايران بوده و سعى دارم در اين راه بزرگ با قدم هاى كوچك و پيوسته در راستاى هدف خود كه آزادى و برابرى و رعايت تمامى قوانين حقوق بشرى در ايران ميباشد حركت كرده و باشد كه فعاليت هاي اين حقير در جهت آگاهى رسانى و افشاگرى كار آمد بوده و به اميد روزي كه طلوع خوشيد نويد بخش انسانيتى توام با حس آزادى و رهايى از ظلم و ستم نه تنها براي مردم ايران بلكه براى تمامى جوامع بشر باشد .

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها