یک زن جوان در تهران در پی اختلافات خانوادگی توسط همسرش به قتل رسید. متهم در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک این استان مورد محاکمه قرار گرفته و در انتظار صدور حکم است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از عصر ایران، یک زن جوان توسط همسرش در تهران به قتل رسید.

رسیدگی به این پرونده با گزارش ناپدیدشدن زن جوانی در تهران آغاز شد. پدر وی با مراجعه به کارآگاهان پلیس آگاهی گفت: دخترم سارا چند سال قبل با مردی به‌ نام سهراب ازدواج کرد که حاصل ازدواج آنها دختری شش‌ ساله است.

سارا و سهراب از مدتی قبل با هم اختلاف پیدا کرده و درگیر بودند. دیشب دامادم به خانه ما آمد و ادعا کرد سارا خانه را ترک کرده است. او زنی نبود که خانه و زندگی‌اش را ترک کند و احتمال می‌دهم بلایی سر او آمده است.

پس از این شکایت ماموران تحقیقات خود را آغاز کرده و متوجه شدند سهراب با دو زن در ارتباط بوده و آنها را به استخر خانه‌اش دعوت کرده و از آن زمان اختلاف و درگیری‌های آنها آغاز شده بود.

با افشای این موضوع، سهراب دستگیر شد و در تحقیقات به قتل اعتراف کرد و گفت: «سارا از وقتی متوجه ارتباط من با دو زن شد، مدام توهین می‌کرد تا اینکه تصمیم به جدایی گرفتیم. روز قتل، او دوباره به من توهین کرد که عصبانی شده و طنابی را دور گردنش انداختم و خفه‌اش کردم.»

با اعتراف متهم به قتل و تکمیل تحقیقات در دادسرا، پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد و متهم پای میز محاکمه قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه، پدر و مادر سارا برای دخترشان درخواست اعدام کرده و گفتند: به‌ هیچ‌ عنوان حاضر به بخشش متهم نیستند.

سپس سهراب در جایگاه متهم ایستاد و در دفاع از خود گفت: روز حادثه وقتی به خانه آمدم، سارا خواب بود. بیدارش کردم که سر این موضوع دعوایمان شد. او می‌گفت حق ندارم با او حرف بزنم و شروع به داد و فریاد کرد. برای ساکت کردن او طنابی دور گردنش انداختم. وقتی به خودم آمدم او نفس نمی‌کشید و مرده بود. شبانه جسدش را به باغی در ازگل برده و آنجا دفن کردم.

پس از آخرین دفاعیات متهم و وکیل‌ مدافعش، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

توسط حسن حمزه زاده حیقی

حسن حمزه زاده متولد سال ٦٥ در كرج ،كارشناس رشته عمران ساختمان و فعال حقوق بشر در ايران بوده و سعى دارم در اين راه بزرگ با قدم هاى كوچك و پيوسته در راستاى هدف خود كه آزادى و برابرى و رعايت تمامى قوانين حقوق بشرى در ايران ميباشد حركت كرده و باشد كه فعاليت هاي اين حقير در جهت آگاهى رسانى و افشاگرى كار آمد بوده و به اميد روزي كه طلوع خوشيد نويد بخش انسانيتى توام با حس آزادى و رهايى از ظلم و ستم نه تنها براي مردم ايران بلكه براى تمامى جوامع بشر باشد .

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها