در پی عدم نظارت بر وجود حفاظ استاندارد و علائم هشدار، یک کودک در روستای کولان از توابع شهرستان مریوان در استخر کشاورزی سقوط کرد. این کودک پس از چند روز بستری شدن در بیمارستانی در سنندج جان خود را از دست داد. پیش از این نیز فقدان نظارت بر حوضچه های کشاورزی باعث حوادث اینچنینی شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، یک کودک در روستای کولان از توابع شهرستان مریوان در استخر کشاورزی سقوط کرد.

هویت این کودک “آلان ولی پور، حدودا ۲ ساله و اهل مریوان در استان کردستان” توسط هرانا احراز شده است.

این کودک که بر اثر سقوط در استخری کشاورزی در نزدیکی روستای کولان مریوان مصدوم شده و پس از چند روز بستری شدن در بیمارستان بعثت سنندج جان خود را از دست داد.

عدم نظارت دقیق مسئولان شهری بر اجرای حفاظ ایمن و استاندارد در حوضچه های آب کشاورزی و کانال های آب پیش از این نیز باعث بروز حوادث اینچنینی بوده است.

توسط حسن حمزه زاده حیقی

حسن حمزه زاده متولد سال ٦٥ در كرج ،كارشناس رشته عمران ساختمان و فعال حقوق بشر در ايران بوده و سعى دارم در اين راه بزرگ با قدم هاى كوچك و پيوسته در راستاى هدف خود كه آزادى و برابرى و رعايت تمامى قوانين حقوق بشرى در ايران ميباشد حركت كرده و باشد كه فعاليت هاي اين حقير در جهت آگاهى رسانى و افشاگرى كار آمد بوده و به اميد روزي كه طلوع خوشيد نويد بخش انسانيتى توام با حس آزادى و رهايى از ظلم و ستم نه تنها براي مردم ايران بلكه براى تمامى جوامع بشر باشد .

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها