فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از احضار یک شهروند زن به یکی از مراجع قضایی در شهرستان شاهرود به دلیل آنچه “اهانت به آمر به معروف” عنوان کرده است، خبر داد. به گفته وی، پرونده ای در این راستا برای این شهروند گشوده شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از بسیج، یک شهروند زن به یکی از مراجع قضایی در شهرستان شاهرود احضار شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با اشاره به اینکه برای این شهروند پرونده ای در مراجع قضایی گشوره شده، مدعی شد: «چند روز قبل در یکی از معابر سطح شهر یکی از شهروندان به زنی که “وضعیت پوشش نامناسبی داشته” در راستای انجام “فریضه امربه معروف و نهی از منکر” تذکر داده که با “اهانت و فحاشی” این فرد مواجه می‌شود.»

علی کریمی بدون اشاره به هویت این زن گفت که شناسایی، احضار و تشکیل پرونده برای وی، در راستای حمایت از “قانون حمایت از آمران به معروف” صورت گرفته است.

کارشناسان بسیاری همواره مسئله امر به معروف را دخالت در حوزه شخصی زندگی افراد و متضمن رواج بی قانونی و خشونت دانسته و نسبت به آن هشدار داده اند.

توسط حسن حمزه زاده حیقی

حسن حمزه زاده متولد سال ٦٥ در كرج ،كارشناس رشته عمران ساختمان و فعال حقوق بشر در ايران بوده و سعى دارم در اين راه بزرگ با قدم هاى كوچك و پيوسته در راستاى هدف خود كه آزادى و برابرى و رعايت تمامى قوانين حقوق بشرى در ايران ميباشد حركت كرده و باشد كه فعاليت هاي اين حقير در جهت آگاهى رسانى و افشاگرى كار آمد بوده و به اميد روزي كه طلوع خوشيد نويد بخش انسانيتى توام با حس آزادى و رهايى از ظلم و ستم نه تنها براي مردم ايران بلكه براى تمامى جوامع بشر باشد .

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها