یک زن ۵۰ ساله در غرب تهران توسط همسرش به قتل رسید. متهم به قتل تاکنون متواری است و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران در تلاش برای دستگیری او هستند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، یک زن ۵۰ ساله در غرب تهران توسط همسرش به قتل رسید.

بر اساس این گزارش، روز سه‌شنبه ۲۸ تیرماه جاری، کشف جسد مثله شده زن جوانی در حمام خانه خود در غرب تهران توسط فرزندش به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، محمدجواد شفیعی بازپرس ویژه قتل شعبه پنجم دادسرای امور جرائم‌جنایی و تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

در بررسی‌ها مشخص شد، مقتول توسط همسرش به دلیل وسواس زیاد و اختلافات دیگر به قتل رسیده و متهم پس ارتکاب جرم اعضای بدن جسد همسرش را با چاقوی آشپزخانه قطعه قطعه کرده‌ است.

متهم به قتل تاکنون متواری است و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در تلاش برای دستگیری او هستند.

توسط حسن حمزه زاده حیقی

حسن حمزه زاده متولد سال ٦٥ در كرج ،كارشناس رشته عمران ساختمان و فعال حقوق بشر در ايران بوده و سعى دارم در اين راه بزرگ با قدم هاى كوچك و پيوسته در راستاى هدف خود كه آزادى و برابرى و رعايت تمامى قوانين حقوق بشرى در ايران ميباشد حركت كرده و باشد كه فعاليت هاي اين حقير در جهت آگاهى رسانى و افشاگرى كار آمد بوده و به اميد روزي كه طلوع خوشيد نويد بخش انسانيتى توام با حس آزادى و رهايى از ظلم و ستم نه تنها براي مردم ايران بلكه براى تمامى جوامع بشر باشد .

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها