انتقال محبوبه رضایی به زندان

محبوبه رضایی، زندانی سیاسی سابق به بند زنان زندان اوین منتقل شد. وی اوایل ماه جاری توسط نیروهای امنیتی در استان بوشهر بازداشت شده بود.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، محبوبه رضایی، زندانی سیاسی سابق به زندان اوین منتقل شد.

یک منبع مطلع در این خصوص به هرانا گفت: “خانم رضایی ابتدا به بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل شد و طی روزهای اخیرا به بند زنان این زندان منتقل شده است.”

کماکان از اتهامات مطروحه علیه این شهروند بازداشتی اطلاعی حاصل نشده است.

وی در تاریخ یکم خرداد ماه، توسط دو مامور امنیتی زن و چهار مامور امنیتی مرد در منزل پدری خود بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.

محبوبه رضایی، شهروند ساکن شهرستان برازجان در استان بوشهر، پیشتر نیز از بابت فعالیت های خود سابقه بازداشت و تحمل حبس را داشته است. وی در خردادماه سال گذشته به صورت زودهنگام از زندان عادل آباد شیراز آزاد شده بود.

توسط حسن حمزه زاده حیقی

حسن حمزه زاده متولد سال ٦٥ در كرج ،كارشناس رشته عمران ساختمان و فعال حقوق بشر در ايران بوده و سعى دارم در اين راه بزرگ با قدم هاى كوچك و پيوسته در راستاى هدف خود كه آزادى و برابرى و رعايت تمامى قوانين حقوق بشرى در ايران ميباشد حركت كرده و باشد كه فعاليت هاي اين حقير در جهت آگاهى رسانى و افشاگرى كار آمد بوده و به اميد روزي كه طلوع خوشيد نويد بخش انسانيتى توام با حس آزادى و رهايى از ظلم و ستم نه تنها براي مردم ايران بلكه براى تمامى جوامع بشر باشد .

5 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها