نوکیش مسیحی جهت تحمل حبس احضار شد

مینا خواجوی قمی، نوکیش مسیحی، با دریافت ابلاغیه ای جهت اجرای حکم حبس خود احضار شد. از وی خواسته شده تا ظرف مدت پنج روز خود را به اجرای احکام دادسرای تهران معرفی کند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ماده ۱۸، روز چهارشنبه سیزدهم دی ماه، مینا خواجوی، نوکیش مسیحی با دریافت پیامکی جهت تحمل حبس احضار شد.

از وی خواشته شده است تا ظرف مدت پنج روز خود را به شعبه اجرای احکام دادسرای تهران معرفی کند.

در این گزارش آمده است: “دستور دادسرا در حالی صورت می‌گیرد که این شهروند مسیحی در حال درمان آسیب دیدگی ناشی از تصادف است.”

خانم خواجوی در خردادماه سال گذشته، توسط شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران به تحمل شش سال حبس محکوم شد.

این شهروند به مواردی از جمله “تشکیل دسته و گروه غیرقانونی با هدف برهم زدن امنیت کشور، اقدام علیه امنیت ملی از طریق تبلیغ مسیحیت تبشیری و تشکیل کلیسای خانگی” متهم شده است.

جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات وی به همراه چند شهروند مسیحی دیگر در تاریخ ۸ خرداد امسال در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران برگزار شده بود.

توسط حسن حمزه زاده حیقی

حسن حمزه زاده متولد سال ٦٥ در كرج ،كارشناس رشته عمران ساختمان و فعال حقوق بشر در ايران بوده و سعى دارم در اين راه بزرگ با قدم هاى كوچك و پيوسته در راستاى هدف خود كه آزادى و برابرى و رعايت تمامى قوانين حقوق بشرى در ايران ميباشد حركت كرده و باشد كه فعاليت هاي اين حقير در جهت آگاهى رسانى و افشاگرى كار آمد بوده و به اميد روزي كه طلوع خوشيد نويد بخش انسانيتى توام با حس آزادى و رهايى از ظلم و ستم نه تنها براي مردم ايران بلكه براى تمامى جوامع بشر باشد .

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها