نرگس منصوری به سه سال حبس محکوم شد

نرگس منصوری، فعال مدنی و عضو سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران محبوس در زندان اوین، از بابت پرونده جدیدی که در دوران حبس علیه وی گشوده شده، توسط شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران به سه سال حبس محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، نرگس منصوری فعال مدنی به حبس محکوم شد.

خانم منصوری از بابت پرونده جدیدی که در دوران حبس برای وی گشوده شده بر اساس حکمی که توسط شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران صادر و به وی ابلاغ شده، از بابت اتهامات اجتماع و تبانی بر علیه امنیت کشور و تبلیغ علیه نظام به سه سال حبس محکوم شده است.

این حکم در تاریخ بیست و پنجم بهمن ماه به وی ابلاغ شده است.

یک منبع نزدیک به خانواده این زندانی ضمن تایید این خبر به هرانا اطلاع داد: “خانم منصوری از دو ماه گذشته تاکنون از برقراری تماس با خانواده محروم مانده و این امر موجب نگرانی خانواده و نزدیکان وی شده است.”

در رابطه با نرگس منصوری، قابل اشاره است نامبرده آبان ۱۳۹۸، توسط شعبه بیست و شش دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی ایمان افشاری از بابت اتهام “اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی” به پنج سال حبس تعزیری و از بابت اتهام “تبلیغ علیه نظام” به یک سال حبس تعزیری محکوم و اوایل سال ۱۴۰۱ توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.

این زندانی در اردیبهشت سال جاری، با تودیع وثیقه سه میلیارد تومانی جهت سیر مراحل درمان به مرخصی پزشکی اعزام شد. خانم منصوری نهایتا در تاریخ دهم آذرماه توسط نیروهای امنیتی در شهرستان خوی بازداشت و به زندان اوین منتقل شد.

نرگس منصوری، ۴۶ ساله، از اعضای سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، مادر یک فرزند دوازده ساله است.

توسط حسن حمزه زاده حیقی

حسن حمزه زاده متولد سال ٦٥ در كرج ،كارشناس رشته عمران ساختمان و فعال حقوق بشر در ايران بوده و سعى دارم در اين راه بزرگ با قدم هاى كوچك و پيوسته در راستاى هدف خود كه آزادى و برابرى و رعايت تمامى قوانين حقوق بشرى در ايران ميباشد حركت كرده و باشد كه فعاليت هاي اين حقير در جهت آگاهى رسانى و افشاگرى كار آمد بوده و به اميد روزي كه طلوع خوشيد نويد بخش انسانيتى توام با حس آزادى و رهايى از ظلم و ستم نه تنها براي مردم ايران بلكه براى تمامى جوامع بشر باشد .

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها