بازداشت صدیقه وسمقی

امروز شنبه بیست و ششم اسفندماه، صدیقه وسمقی، تحلیلگر مسائل سیاسی و اجتماعی توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از امتداد، امروز شنبه بیست و ششم اسفند ۱۴۰۲، صدیقه وسمقی بازداشت شد.

محمد ابراهیم‌زاده، همسر خانم وسمقی در گفتگو با امتداد اظهار کرد: حوالی ساعت ۹:۲۰ الی ۹:۳۰ صبح امروز چهار مامور لباس شخصی، سه مرد و یک زن از طریق زنگ یکی از همسایه‌ها وارد ساختمان شده و پس از مراجعه به واحد ما همسرم را بازداشت کردند. ماموران در هنگام بازداشت شماری از وسایل شخصی از جمله لپ تاپ و تلفن همراه همسرم را نیز ضبط کردند.

به گفته وی، یکی از ماموران در هنگام انتقال همسرم گفت که خانم وسمقی با تلفن همراه خودشان به شما اطلاع خواهند داد تا برای پیگیری‌ های بعدی اقدام کنید. در حال حاضر من منتظر تماس ایشان هستم تا بتوانیم برای پیگیری وضعیتش اقدام کنیم.

در اسفندماه سال جاری، صدیقه وسمقی با دریافت ابلاغیه ای به دادسرای اوین احضار شده بود.

تاکنون از دلایل بازداشت، محل نگهداری و اتهامات مطروحه بر علیه خانم وسمقی اطلاعی حاصل نشده است.

صدیقه وسمقی، تحلیلگر مسائل سیاسی و اجتماعی و نماینده اسبق مردم تهران در نخستین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا، پیش از این نیز به واسطه فعالیت های خود سابقه برخوردهای قضایی را داشته است.

توسط حسن حمزه زاده حیقی

حسن حمزه زاده متولد سال ٦٥ در كرج ،كارشناس رشته عمران ساختمان و فعال حقوق بشر در ايران بوده و سعى دارم در اين راه بزرگ با قدم هاى كوچك و پيوسته در راستاى هدف خود كه آزادى و برابرى و رعايت تمامى قوانين حقوق بشرى در ايران ميباشد حركت كرده و باشد كه فعاليت هاي اين حقير در جهت آگاهى رسانى و افشاگرى كار آمد بوده و به اميد روزي كه طلوع خوشيد نويد بخش انسانيتى توام با حس آزادى و رهايى از ظلم و ستم نه تنها براي مردم ايران بلكه براى تمامى جوامع بشر باشد .

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها