بازداشت یک کودک دیگر به دلیل شادی

محمد محمودی کودک ۱۶ ساله اهل جوانرود به دلیل هرآنچه ابراز شادی و خوشحالی پس از شکست تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران مقابل تیم ملی قطر عنوان شده بازداشت شده است.

بر اساس گزارش رسیده به سازمان حقوق بشری هه‌نگاو، صبح روز چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ (۱۴ فوریه ۲۰۲۴)، نیروهای اداره اطلاعات در جوانرود محمد محمودی کودک ۱۶ ساله را بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل کرده‌اند.

به گفته یک منبع نزدیک به خانواده محمودی، نیروهای اداره اطلاعات با هجوم به محل کار این کودک در یک مغازه هجوم برده و با توسل به خشونت وی را بازداشت کرده‌اند.

نهادهای امنیتی به خانواده محمودی گفته‌اند که فرزند شما به دلیل شادی و خوشحالی پس از شکست تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران مقابل تیم ملی قطر بازداشت شده و به یکی از بازداشتگاه‌های امنیتی در شهر کرمانشاه منتقل شده است.

هه‌نگاو مطلع شده است که طی هفته گذشته دست‌کم ده کودک در شهر جوانرود به همین دلیل بازداشت شده‌اند که تاکنون هویت دو نفر از آنها به نام‌های محمد یوسفی ۱۷ ساله و محمد محمودی ۱۶ ساله برای هه‌نگاو احراز شده است.

توسط حسن حمزه زاده حیقی

حسن حمزه زاده متولد سال ٦٥ در كرج ،كارشناس رشته عمران ساختمان و فعال حقوق بشر در ايران بوده و سعى دارم در اين راه بزرگ با قدم هاى كوچك و پيوسته در راستاى هدف خود كه آزادى و برابرى و رعايت تمامى قوانين حقوق بشرى در ايران ميباشد حركت كرده و باشد كه فعاليت هاي اين حقير در جهت آگاهى رسانى و افشاگرى كار آمد بوده و به اميد روزي كه طلوع خوشيد نويد بخش انسانيتى توام با حس آزادى و رهايى از ظلم و ستم نه تنها براي مردم ايران بلكه براى تمامى جوامع بشر باشد .

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها