خودکشی دو نوجوان

دو پسر نوجوان ۱۷ و ۱۵ ساله اهل شهرستان های دالاهو در استان کرمانشاه و دلفان در استان لرستان، اوایل تیرماه امسال دست به خودکشی زده و جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، طی روزهای پنجشنبه ۹ تیرماه و جمعه ۱۰ تیرماه ۱۴۰۱، دو پسر نوجوان ۱۷ و ۱۵ ساله اهل شهرستان های دالاهو در استان کرمانشاه و دلفان در استان لرستان دست به خودکشی زدند.

هویت این نوجوانان “سجاد اکبریان، فرزند علی، ۱۵ ساله و اهل شهر نورآباد مرکز شهرستان دلفان” و “سیروان دوستی، ۱۷ ساله، فرزند عادل و اهل روستای توتشامی از توابع شهر گهواره از توابع شهرستان دالاهو ” توسط هرانا احراز شده است.

یک منبع مطلع در خصوص مرگ سیروان دوستی به هرانا گفت: “این نوجوان اواسط تیرماه گذشته از طریق اسلحه شکاری به خود شلیک کرده و جانش را از دست داد. هنوز درباره انگیزه وی اطلاعی وجود ندارد.”

سهم نوجوانان ایرانی از خودکشی های سالانه از سوی سازمان پزشکی قانونی بیش از ۷ درصد اعلام شده است.

توسط حسن حمزه زاده حیقی

حسن حمزه زاده متولد سال ٦٥ در كرج ،كارشناس رشته عمران ساختمان و فعال حقوق بشر در ايران بوده و سعى دارم در اين راه بزرگ با قدم هاى كوچك و پيوسته در راستاى هدف خود كه آزادى و برابرى و رعايت تمامى قوانين حقوق بشرى در ايران ميباشد حركت كرده و باشد كه فعاليت هاي اين حقير در جهت آگاهى رسانى و افشاگرى كار آمد بوده و به اميد روزي كه طلوع خوشيد نويد بخش انسانيتى توام با حس آزادى و رهايى از ظلم و ستم نه تنها براي مردم ايران بلكه براى تمامى جوامع بشر باشد .

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها