کودک آزاری در مهاباد

امروز چهارشنبه ۲ شهریور، فرمانده انتظامی مهاباد، از شناسایی و بازداشت یک متهم به آزار جنسی کودکان در یکی از پارک های این شهرستان، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، امروز ۲ شهریور ماه ۱۴۰۱، فرمانده انتظامی مهاباد، از شناسایی و بازداشت یک متهم به کودک آزاری خبر داد.

محمد توحیدی در این خصوص گفت: «در پی انتشار خبری در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر اینکه فردی به هویت معلوم در یکی از پارک‌های شهر اقدام به آزار جنسی کودکان کرده بود، با هوشیاری شماری از شهروندان شناسایی و مرکز فوریت‌های پلیسی را از طریق تماس با ۱۱۰ در جریان این بزه قرار دادند.»

فرمانده انتظامی مهاباد اضافه کرد: ماموران عصر دیروز در محل حاضر شدند و فرد مورد نظر را دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی دادند.

براساس تعریف سازمان‌ جهانی بهداشت، هرگونه بدرفتاری فیزیکی، عاطفی، سوءاستفاده جنسی، غفلت یا رفتار همراه با بی‌توجهی یا بهره کشی که منجر به آسیب واقعی یا احتمالی به سلامت، بقاء، رشد یا کرامت کودک در زمینه‌ روابط یا مسئولیت، اعتماد یا قدرت شود، کودک آزاری محسوب می‌شود.

توسط حسن حمزه زاده حیقی

حسن حمزه زاده متولد سال ٦٥ در كرج ،كارشناس رشته عمران ساختمان و فعال حقوق بشر در ايران بوده و سعى دارم در اين راه بزرگ با قدم هاى كوچك و پيوسته در راستاى هدف خود كه آزادى و برابرى و رعايت تمامى قوانين حقوق بشرى در ايران ميباشد حركت كرده و باشد كه فعاليت هاي اين حقير در جهت آگاهى رسانى و افشاگرى كار آمد بوده و به اميد روزي كه طلوع خوشيد نويد بخش انسانيتى توام با حس آزادى و رهايى از ظلم و ستم نه تنها براي مردم ايران بلكه براى تمامى جوامع بشر باشد .

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها