جاندادن زنی از ترس تجاوز

یک زن در مریوان که به دلیل تلاش مردی جهت تجاوز به او، خود را از پنجره خانه به پایین پرتاب کرده بود، امروز پنجشنبه ۱۷ شهریورماه، به دلیل شدت جراحات در یکی از بیمارستان های سنندج جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از کردپا، زنی در مریوان به دلیل تلاش مردی جهت تجاوز به او خود را از پنجره به پایین پرتاب کرد.

هویت این زن شلیر رسولی، ۳۶ ساله، متاهل و مادر دو فرزند، اهل روستای “چشمیدر” از توابع شهرستان سروآباد و ساکن مریوان عنوان شده است.

در این گزارش به نقل از یک منبع مطلع آمده است: “مردی با هویت “گ.ق” به بهانه کمک به همسرش، از این شهروند دعوت می‌کند به منزل وی مراجعه کند و پس از حضور او در منزل متهم، مورد تعرض قرار گرفته و از پنجره منزل وی خود را به پایین پرتاب می‌کند”.

این شهروند که به دلیل شدت جراحات به بیمارستانی در سنندج منتقل شده بود، امروز پنجشنبه ۱۷ شهریوماه ۱۴۰۱، جان خود را از دست داد.

روز سه‌شنبه ۱۵ شهریورماه ۱۴۰۱، گروهی از فعالین حقوق زنان در مریوان، در اعتراض به این موضوع در مقابل ساختمان دادگاه این شهر دست به تجمع اعتراضی زدند. این شهروندان که نسبت به عدم امنیت کافی زنان در جامعه معترض بودند، شعارهایی از قبیل “ما امنیت می خواهیم” را سر دادند.

منبع:
https://www.hra-news.org/2022/hranews/a-36973/

توسط حسن حمزه زاده حیقی

حسن حمزه زاده متولد سال ٦٥ در كرج ،كارشناس رشته عمران ساختمان و فعال حقوق بشر در ايران بوده و سعى دارم در اين راه بزرگ با قدم هاى كوچك و پيوسته در راستاى هدف خود كه آزادى و برابرى و رعايت تمامى قوانين حقوق بشرى در ايران ميباشد حركت كرده و باشد كه فعاليت هاي اين حقير در جهت آگاهى رسانى و افشاگرى كار آمد بوده و به اميد روزي كه طلوع خوشيد نويد بخش انسانيتى توام با حس آزادى و رهايى از ظلم و ستم نه تنها براي مردم ايران بلكه براى تمامى جوامع بشر باشد .

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها