بازداشت فاطمه ضیایی آزاد

فاطمه (حوریه) ضیایی آزاد، زندانی سیاسی سابق روز شنبه ۱۹ شهریور توسط نیروهای امنیتی در منزل شخصی خود در تهران بازداشت و به بازداشتگاه وزارت اطلاعات موسوم به بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، روز شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱، فاطمه (حوریه) ضیایی آزاد در تهران بازداشت شد.

یک منبع مطلع از وضعیت این شهروند به هرانا گفت: “خانم ضیایی هنگام مراجعه نیروهای امنیتی مهمان داشت که گوشی وی و مهمان ها توسط نیروهای امنیتی ظبط شد. وی پس از بازداشت طی تماسی تلفنی از انتقال خود به بند ۲۰۹ زندان اوین خبر داد و تاکنون تفهیم اتهام نشده است.”

فاطمه (حوریه) ضیایی آزاد که از بیماری ام اس رنج میبرد، علیرغم احتیاج مبرم به رسیدگی پزشکی، از داروهای مورد نیاز و خدمات درمانی محروم مانده است.

تا لحظه تنظیم این گزارش، از دلایل بازداشت و اتهامات مطروحه علیه وی اطلاعی در دست نیست.

خانم ضیایی آزاد پیش ار نیز سابقه محکومیت و تحمل حبس را دارد.

توسط حسن حمزه زاده حیقی

حسن حمزه زاده متولد سال ٦٥ در كرج ،كارشناس رشته عمران ساختمان و فعال حقوق بشر در ايران بوده و سعى دارم در اين راه بزرگ با قدم هاى كوچك و پيوسته در راستاى هدف خود كه آزادى و برابرى و رعايت تمامى قوانين حقوق بشرى در ايران ميباشد حركت كرده و باشد كه فعاليت هاي اين حقير در جهت آگاهى رسانى و افشاگرى كار آمد بوده و به اميد روزي كه طلوع خوشيد نويد بخش انسانيتى توام با حس آزادى و رهايى از ظلم و ستم نه تنها براي مردم ايران بلكه براى تمامى جوامع بشر باشد .

5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها