بازداشت یک معلم

روز چهارشنبه ۲۰ مهرماه، یاسمن پناهیان دانشجوی دانشگاه سراسری علامه طباطبایی تهران در جریان اعتراضات دانشجویان دانشگاه نوشیروانی بابل بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد. همچنین، سلام شهدی، معلم اهل پیرانشهر اواخر شهریورماه، توسط نیروهای امنیتی بازداشت و جهت بازجویی به یکی از بازداشتگاه‌های امنیتی در ارومیه منتقل شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از شورای صنفی دانشجویان کشور، روز چهارشنبه ۲۰ مهرماه ۱۴۰۱، یک دانشجو در جریان اعتراضات دانشجویان دانشگاه نوشیروانی بابل بازداشت شد.

هویت وی، یاسمن پناهیان دانشجوی دانشگاه سراسری علامه طباطبایی تهران و اهل بابل عنوان شده است.

تاکنون از محل نگهداری و آخرین وضعیت وی اطلاعی در دست نیست.

در خبری دیگر، یک معلم اهل پیرانشهر اواخر شهریورماه توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده است.

کردپا هویت این معلم را “سلام شهدی” عنوان کرده و از انتقال وی به یکی از بازداشتگاه‌های امنیتی در ارومیه جهت بازجویی خبر داده است.

توسط حسن حمزه زاده حیقی

حسن حمزه زاده متولد سال ٦٥ در كرج ،كارشناس رشته عمران ساختمان و فعال حقوق بشر در ايران بوده و سعى دارم در اين راه بزرگ با قدم هاى كوچك و پيوسته در راستاى هدف خود كه آزادى و برابرى و رعايت تمامى قوانين حقوق بشرى در ايران ميباشد حركت كرده و باشد كه فعاليت هاي اين حقير در جهت آگاهى رسانى و افشاگرى كار آمد بوده و به اميد روزي كه طلوع خوشيد نويد بخش انسانيتى توام با حس آزادى و رهايى از ظلم و ستم نه تنها براي مردم ايران بلكه براى تمامى جوامع بشر باشد .

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها