انفرادی جهت اجرای حکم اعدام

امروز پنجشنبه ۳ آذرماه، یک زندانی در زندان زاهدان که پیشتر از بابت اتهام “قتل” به اعدام محکوم شده بود، جهت اجرای حکم به یکی از سلول‌ های انفرادی این زندان منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از حال وش، امروز پنجشنبه ۳ آذرماه ۱۴۰۱، یک زندانی در زندان زاهدان جهت اجرای حکم اعدام به یکی از سلول‌ های انفرادی این زندان منتقل شد.

براساس این گزارش، هویت این زندانی که پیشتر از بابت اتهام قتل به اعدام محکوم شده است، “عارف کبدانی، ۲۳ ساله و اهل زاهدان” عنوان شده است.

در این گزارش به نقل از یک منبع مطلع آمده است: “عارف در یک حادثه و نزاع خیابانی در سال ۹۸ مرتکب قتل شده بود و از آن زمان تاکنون در زندان زاهدان بسر می برد.”

توسط حسن حمزه زاده حیقی

حسن حمزه زاده متولد سال ٦٥ در كرج ،كارشناس رشته عمران ساختمان و فعال حقوق بشر در ايران بوده و سعى دارم در اين راه بزرگ با قدم هاى كوچك و پيوسته در راستاى هدف خود كه آزادى و برابرى و رعايت تمامى قوانين حقوق بشرى در ايران ميباشد حركت كرده و باشد كه فعاليت هاي اين حقير در جهت آگاهى رسانى و افشاگرى كار آمد بوده و به اميد روزي كه طلوع خوشيد نويد بخش انسانيتى توام با حس آزادى و رهايى از ظلم و ستم نه تنها براي مردم ايران بلكه براى تمامى جوامع بشر باشد .

3.7 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها