کناره گیری وکلای آرمیتا عباسی

پدر آرمیتا عباسی، معترض بازداشتی، اعلام کرد محمد اسماعیل‌بیگی و سونیا محمدی، وکلای دخترش، به‌دلیل «ضیق وقت و عدم اجابت درخواست آنها برای ملاقات حضوری» با آرمیتا، قادر به دفاع مطلوب نبودند و در نتیجه از وکالت استعفا دادند.

اسماعیل‌بیگی، که توانسته بود برای وکالت خود از آرمیتا تاییدیه دادگاه بگیرد، بعد از چهار روز درخواست اجازه ملاقات با موکل برایش صادر نشد و این باعث شد او در توییتر از استعفای خود به دلیل عدم امکان دفاع مطلوب خبر دهد.

مادر آرمیتا نیز در توییتر گفت توضیحات وکیل دخترش قانع‌کننده است چرا که او به علت عدم پذیرش درخواستش برای ملاقات با موکل امکان دفاع مطلوب ندارد.

وکلای دیگری نیز از عدم پذیرش وکالت‌نامه‌هایشان در پرونده‌های مشابه مربوط به خیزش انقلابی در دادگاه‌های جمهوری اسلامی خبر داده‌اند.

پس از بازدشت آرمیتا عباسی، خانواده او در پی تماس بیمارستانی در کرج به آن محل رفتند اما ماموران پیش از رسیدن آنها او را از بیمارستان خارج کردند.

حسین فاضلی‌هریکندی، رییس کل دادگستری استان البرز، روز هشتم آبان گفت: «اخبار منتشر شده در مورد فوت و یا تجاوز به آرمیتا عباسی از اساس کذب است و صحت ندارد.»

او افزود: «آرمیتا عباسی از گذشته دارای مشکلات گوارشی بوده و در بیمارستان مشخص شد در حال حاضر مشکلی خاصی ندارد.»

دادگاه آرمیتا عباسی، که از مهر ماه در بازداشت است، قرار است نهم بهمن‌ماه برگزار شود.

توسط حسن حمزه زاده حیقی

حسن حمزه زاده متولد سال ٦٥ در كرج ،كارشناس رشته عمران ساختمان و فعال حقوق بشر در ايران بوده و سعى دارم در اين راه بزرگ با قدم هاى كوچك و پيوسته در راستاى هدف خود كه آزادى و برابرى و رعايت تمامى قوانين حقوق بشرى در ايران ميباشد حركت كرده و باشد كه فعاليت هاي اين حقير در جهت آگاهى رسانى و افشاگرى كار آمد بوده و به اميد روزي كه طلوع خوشيد نويد بخش انسانيتى توام با حس آزادى و رهايى از ظلم و ستم نه تنها براي مردم ايران بلكه براى تمامى جوامع بشر باشد .

5 6 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امانوئل

يارب نظربگردان